نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از فردا میزبان بازدیدکنندگان می‌شود

تهران (پانا) – بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور فعالان قرآنی آموزش‌وپرورش از فردا میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد مطلب: ۸۲۲۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از فردا میزبان بازدیدکنندگان می‌شود

با آغاز ماه مبارک رمضان، طبق سنت هرساله، فعالیت‌های قرآنی سراسر کشور در قالب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای تهران وعده‌گاهی برای دیدار علاقه‌مندان و فعالان قرآنی می‌شود.

بیست و ششمین دوره این نمایشگاه از فردا یک‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه 97 در مصلای امام خمینی تهران آغاز به‌کار خواهد کرد.

مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ قرآنی نیز عصر امروز 29 اردیبهشت با حضور قاریان، حافظان و فعالان قرآنی کشور برگزار می‌شود. اجرای مراسم افتتاحیه برعهده عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان گذاشته شده و قاری این برنامه نیز حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان است و سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد نیز حضور خواهد داشت.

در این مراسم شاهد پیام تصویری آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی، از مراجع تقلید جهان تشیع خواهیم بود و از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه می‌توان به رونمایی از مصحف نفیس قرآن اشاره کرد.

وزارت آموزش و پرورش نیز به روال سال‌های گذشته با برپایی بیش از 15 غرفه از فعالیت‌های قرآنی دستگاه تعلیم و تربیت کشور در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 30 اردیبهشت تا 14 خردادماه هر روز از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار