انتقاد رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی از نحوه واگذاری تراکتورسازی

تبریز (پانا)- رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی با انتقاد از نحوه واگذاری باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد: بهترین راهکار برای حل مشکلات تراکتور، واگذاری مدیریت آن به کارخانه تراکتورسازی است.

کد مطلب: ۸۲۲۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی از نحوه واگذاری تراکتورسازی

جواد ششگلانی در گفت و گو با ایرنا، با ابراز نگرانی از نحوه مزایده باشگاه تراکتورسازی و نوع واگذاری آن اظهار کرد: به نظر می‌رسد این نوع واگذاری، درست و منطقی نیست.

وی با بیان اینکه طبق اعلام سهامداران تیم تراکتورسازی، امتیاز این تیم در حال واگذاری است و باید تا یک هفته این واگذاری انجام بگیرد، افزود: واگذاری به شکلی باید باشد که برای آینده تیم تراکتورسازی مشکلی ایجاد نکند.

ششگلانی ادامه داد: نظر بنده این است که اکنون واگذاری باشگاه بزرگ تراکتورسازی مطالعه‌شده انجام نمی گیرد و احتمال اینکه در آینده تراکتور‌سازی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شود، وجود دارد.

وی ادامه داد: هیات فوتبال آذربایجان شرقی به عنوان متولی این رشته ورزشی تلاش می‌کند باشگاه تراکتورسازی شکل طبیعی خود را پیدا بکند. نگرانی ما زمانی بیشتر می‌شود که بحث واگذاری باعث شده است فرصت ها از دست برود و تراکتورسازی نتواند فصل آینده شروع خوبی در مسابقات لیگ برتر داشته باشد.

وی ادامه داد: با این وضع حتی ممکن است هواداران ضعیف‌ترین تراکتورسازی طی سال‌های اخیر را مشاهده کنند که در این زمینه باید مسئولان استانی حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی، نقش هواداران در جریان واگذاری باشگاه را ناچیز دانست و گفت: در این باره هواداران نقشی ندارند و آنها نیز نگران آینده تیم مورد علاقه خود هستند.

ششگلانی افزود: هواداران تراکتورسازی باید در این برهه حساس با سعه صدر با موضوع برخورد کنند تا خدای ناکرده این تیم اسیر حاشیه‌ها نشود و مسئولان نیز با دستپاچگی این تیم را واگذار نکنند.

وی اضافه کرد: هواداران تراکتورسازی باید مسایل را رصد کند که موضوع واگذاری درست به انجام برسد.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی درباره وضع تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نیز گفت: شهرداری تبریز اعلام کرده است که در ورزش قهرمانی فعالیت نخواهد داشت اما برای ما تا حال به طور رسمی این موضوع اعلام نشده است.

ششگلانی افزود: ما با مسئولان باشگاه شهرداری صحبت و اعلام کرده‌ایم که با سابقه ۵۰ ساله در فوتبال استان نباید عجله و تیم‌داری خود در لیگ دسته یک را رها کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار