دیدار روسای سازمان استعدادهای درخشان و مدارس خارج از کشور از بخش‌های مختلف روابط عمومی

تهران (پانا) - به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌ها، روسای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از بخش‌های مختلف مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش بازدید و این روز را به کارکنان این مرکز تبریک گفتند.

کد مطلب: ۸۲۲۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار روسای سازمان استعدادهای درخشان و مدارس خارج از کشور از بخش‌های مختلف روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فاطمه مهاجرانی و غلامرضا کریمی روسای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و مدارس خارج از کشور از بخش‌های مختلف روابط عمومی بازدید کردند و روز روابط عمومی را به کارکنان مرکز تبریک گفتند در حاشیه این دیدار گفت‌وگویی مختصر نیز با هریک از مهمانان صورت گرفت که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

مهاجرانی: استودیو الفبا، فضایی دلچسب، زیبا و مؤثر در نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی است

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان استودیوی الفبا را فضایی دلچسب، زیبا و مؤثر در نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی دانست.

مهاجرانی در این بازدید اظهار کرد: این روز را به همه دست اندرکاران مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی عرصه رسانه تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به رصد دقیق اخبار پرتال وزارت آموزش و پرورش گفت: هماهنگی و همراهی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با سایر حوزه‌های وزارتخانه بسیار مطلوب است.

مهاجرانی تصریح کرد: روابط عمومی چشم، گوش و قلب و حتی قسمتی از مغز آموزش و پرورش است، باتوجه به این موضوع عملکرد روابط عمومی در ماه‌های اخیر بسیار دقیق بوده و منافع سازمانی را به خوبی حفظ و اطلاعات را به شکل خیلی خوبی به جامعه منتقل کرده است.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ادامه داد: استودیو الفبا نمادی از پاسخگویی است که تا کنون جای آن در آموزش و پرورش خالی بوده است، بنابراین استودیو، فضایی بسیار دلچسب، زیبا و طبیعتاً بسیار مؤثر در راستای نهادینه کردن فرآیند پاسخ گویی است.

کریمی: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در مسیر حرفه ای شدن حرکت می‌کند

غلامرضا کریمی اظهار کرد: خوشبختانه روابط عمومی وزارتخانه در ماه‌های اخیر نشان داده که به سمت حرفه ای شدن حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش حوزه تخصصی بوده که نیازمند خبرنگاران حرفه ای و روابط عمومی متخصص است تا بتواند جایگاه واقعی خود را در عرصه رسانه ای پیدا کند.

کریمی افزود: وزیر آموزش و پرورش همواره بر تغییر نگرش‌ها و رویکردها تاکید دارند، لذا تحقق چنین موضوعی نیازمند وجود روابط عمومی فعال و حرفه ای است .

وی آموزش خبرنگاران را عامل مؤثر در حرفه ای شدن خبرنگاران برشمرد و خاطرنشان کرد: حساسیت‌ها نسبت به آموزش و پرورش باید توسط رسانه‌ها صورت گیرد.

قائم مقام وزیر در توصیف استودیو الفبا گفت: استودیو الفبا نمادی برای پاسخ گویی مدیران آموزش و پرورش و بستری است برای تقویت تعامل آموزش و پرورش با مطبوعات و رسانه هاست.

وی ایجاد استودیو الفبا را اقدامی سنجیده و موفق دانست که باید تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار