آیت الله سلیمانی:

عزت ملی در مذاکرات با کشورهای اروپایی باید حفظ شود

زاهدان(پانا)- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به خروج آمریکا از برجام در مذاکرات با کشورهای اروپایی عزت و مصلحت ملی باید حفظ شود.

کد مطلب: ۸۲۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
عزت ملی در مذاکرات با کشورهای اروپایی باید حفظ شود

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: با خروج آمریکا از برجام مبارزه جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه وارد مرحله جدید شده است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مذاکرات هسته ای برای رفع تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی بود و این مذاکرات کارکرد اقتصادی داشت.
امام جمعه زاهدان گفت: همه اقوام و مسئولان را به حمایت از منافع ملی باید فرا خواند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان گفت: برای مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران نیاز است از کالای داخلی حمایت کنیم.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: مردم از خرید کالاهای خارجی اجتناب کنند تا تولید داخلی تقویت شود.
امام جمعه زاهدان همچنین اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا را محکوم کرد و افزود: این اقدام بار دیگر در فلسطین حمام خون به راه انداخت.
عضو خبرگان رهبری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم پس از یک ماه روزه داری و عبادت در پایان از ثمرات این ماه بهره‌ مند شویم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: اسرار عبادات در کتب عرفانی آمده و روزه یکی از این عبادات است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: روزه داری هم دارای آداب خاص خود است به این معنی که فقط نباید از خوردن و آشامیدن پرهیز کرد بلکه باید علاوه بر دهان، همه روح و جسم انسان روزه دار باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان زبان آدمی باید از دشنام، تهمت و غیبت اجتناب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار