در گفت‌وگو با پانا

برخواه: سهمیه وزنه‌برداری کم شد اما در بازی‌های آسیایی 7 مدال می‌گیریم

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری امیدوار است با وجود کاهش یک سهمیه از ایران در بازی‌های آسیایی 2018، این تیم به 7 مدال آسیایی برسد.   

کد مطلب: ۸۲۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برخواه: سهمیه وزنه‌برداری کم شد اما در بازی‌های آسیایی 7 مدال می‌گیریم

محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در گفت‌وگو با پانا درباره شرایط وزنه‌برداران تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: تمرینات ما قبل از عید نوروز آغاز شد و عده‌ای از وزنه‌برداران در آن حضور داشتند و مابقی هم بعد از تعطیلات نوروز به ما اضافه شدند. خدا را شکر شرایط خوب است و ما مرحله سوم اردوها را 18 خرداد آغاز می‌کنیم .

وی ادامه داد: البته قبل از آن در نهم خرداد رکوردگیری خواهیم داشت تا وضعیت کلی وزنه‌برداران را بررسی کنیم. به طور حتم رسیدن به یک ترکیب نهایی کار سختی است اما تا بازی‌های آسیایی تنها سه ماه بیشتر زمان باقی نمانده و ما باید بهترین‌ها را در نهایت انتخاب کنیم؛ ضمن اینکه در این دوره ما از جوانان زبادی هم استفاده کردیم و آنها را بعد از مسابقات جوانان در ازبکستان به تیم ملی دعوت کردیم.

برخواه در واکنش به کسر سهمیه در وزنه‌برداری گفت: متاسفانه این اتفاق نه تنها در المپیک توکیو رخ داده بلکه در بازی‌های آسیایی هم یک سهمیه از تیم ملی وزنه برداری کاهش پیدا کرده، به این صورت که ما در گذشته با 8 وزنه برداری راهی این مسابقات می شدیم اما حالا باید با 7 وزنه بردار تیم بدهیم که همین کاهش یک سهمیه شانس مدال‌آوری را کم می‌کند .

وی در پایان گفت: خدا را شکر شرایط همه وزنه‌برداران خوب پیش می‌رود و ما امیدواریم حتی با کاهش سهمیه، در نهایت هر هفت وزنه‌بردار ما با مدال به ایران برگردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار