امام جمعه کهک : ایران اسلامی کانون دفاع از فلسطین است

قم (پانا)- امام جمعه کهک ایران اسلامی را کانون حمایت از مظلومان فلسطین عنوان کرد و گفت امروز ایران به خاطر حمایت همه جانبه اش از فلسطین سربلند است.

کد مطلب: ۸۲۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه کهک : ایران اسلامی کانون دفاع از فلسطین است

حجت السلام میر مومنی امام جمعه شهر و بخش در در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان درجمع نماز گزاران کهک حمایت از مظلومین فلسطین یکی از آرمانهای امام خمینی بوده است گفت : حمایت از مظلومین جایگاه ویژه ای در سیره ائمه معصومین دارد چرا که در سیره امیرالمومنین نیز داریم . خطیب نمازجمعه شهر و بخش کهک با بیان اینکه فریاد مرگ بر آمریکا خصم ظالم است، تصریح کرد: باید نسبت به اعمال این رژیم صهیونیستی آدم کش و کودک کش فریاد سر داد و باید گفت فریاد مرگ بر اسرائیل عبادت است.
وی ایران اسلامی را کانون حمایت از مظلومان فلسطین عنوان کرد و با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همین راه را دنبال می کند یادآور شد: امروز ایران به خاطر حمایت همه جانبه اش از فلسطین سربلند است.
امام جمعه کهک تاکید کرد: اگر این حمایت های شایسته جمهوری اسلامی نبود امروز رژیم صهیونیستی کل غزه را اشغال کرده بود.
حجت السلام میرمومنی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از آغاز اشغال فلسطین تاکنون با وحشی گری و آدم کشی بسیاری جنایت فجیع را مرتکب شده است، ادامه داد:درتمامی این جنایت ها نباید رژیم صهیونیستی را تنها دانست بلکه باید اردوگاه آنها یعنی آمریکا، انگلیس، آلمان و برخی کشورهای غربی را دیدید که به صراحت از آدم کشی رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی دفاع می کنند لذا این سیمای واقعی آنهاست .
امام جمعه شهر تهران خطاب به سازمان کنفرانس اسلامی گفت: شما فقط اسمتان این است مگر مردم غزه مسلمان نیستند؛ اتحادیه عرب مگر این مردم عرب نیستند غیرت اسلامی و عربی تان کجا رفته که اجازه می دهید یک ملت در یک زندان مظلومانه جان دهند.
وی ادامه داد: سران کشورهای مرتجع منطقه کجای کار هستند چرا در برابر این فجایع آرام گرفته اند.
گفتنی است سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر و بخش کهک حجت السلام احمدی بود که به بحث اخلاق در جامعه پرداخت .
مردم نماز گزار شهر و بخش کهک پس از اقامه نمازجمعه مسیر مسجد جامع تا گلزار شهر کهک را پیمودند و از رژیم غاصب و کودک کش اسراییل و ارباب جهان خوارش اعلام انزجار کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار