فرماندار رودان:

دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و تنگناها کار خود را محکم و استوارتر از گذشته پیش خواهد برد

رودان(پانا) - فرماندار رودان در دومین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: دولت تدبیر و امید علی رغم وجود تمام مشکلات و تنگناها کار خود را محکم و استوارتر از گذشته پیش خواهد برد و قطعا در آینده هم این با همین استواری روند کار دولت ادامه پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۲۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و تنگناها کار خود را محکم و استوارتر از گذشته پیش خواهد برد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، فیصل ضرغامی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان رودان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید علی رغم وجود تمام مشکلات و تنگناها کار خود را محکم و استوارتر از گذشته به پیش خواهد برد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان خاطر نشان کرد: هیچ مانعی نتوانسته در هیچ کدام از ارکان دولت خللی وارد کند و قطعا در آینده هم این با همین استواری روند کار دولت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: همه ما به عنوان مدیران دولت تدبیر و امید در شهرستان با اعتقاد راسخ بر سیاست های دولت، محکم و استوار در کنار دولت،این سیاست ها را باورند مند و محکم برای تحقق به اهداف متعالی به پیش خواهیم برد.

فیصل ضرغامی ادامه داد: عده ای در کشور با ایجاد زمینه یاس و ناامید در جامعه بدنبال تبدیل تدبیر دولت به بی تدبیری و امیدواری به دولت را در دل مردم به نا امید هستند و قطعا این اتفاق با وجود آگاهی و دانش مردم از اوضاع و تحلیل صحیح از مسایل نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه بحث معیشت و اشتغال پایدار مهمترین سیاست دولت است گفت: این یک واقعیت است که اشتغال زمینه مناسبی ندارد و بیکاری نیز دغدغه دیگر خانواده هاست اما دولت با تدابیر و برنامه ها خود این رقم بیکاری 12 درصد کاهش داده است.

ضرغامی یاد آور شد: مردم اند که در همه ابعاد حتی از گذشته تا آینده برای تمام امورات در کشور تعیین تکلیف خواهند کرد و مدیران دستگاه های اجرایی خود را موظف و موکلف به حضور در کنار مردم با صداقت و شفافیت بدانند.

فرماندار رودان اظهار داشت: شکل گیری سند توسعه شهرستان رودان مهمترین برنامه ام در حوزه تحول اقتصاد شهرستان است و همه دستگاههای اجرای ملزم هستند در این زمینه کمال همکاری را داشته باشند.

وی اضافه کرد: بحث آسیب های اجتماعی دیگر دغدغه اصلی شهرستان است و همه ارکان جامعه از تمامی مسولین تا اقشار مختلف جامعه نسبت به بحث این موضوع حساسیت لازم را داشته باشند.

ضرغامی در ادامه ایجاد بندر خشک در شهرستان را امری برای ارتباط به بنادر اصلی و محلی برای پشتیبانی ازصادرات و واردات کالا دانست و گفت: شهرستان رودان با توجه به پتانسیل لازم منطقه ایی مستعد برای ایجاد بتدر خشک است.

وی ادامه داد: بخش قابل توجه ایی از مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه ها فرعی قرار دارد و ورود این موارد به سیستم کاری،اداری و اصلی شهرستان مطلوب نیست.

فرماندار رودان تاکید کرد: دستگاههای اجرایی در اعلام آمار و برنامه ها شفافیت کافی و لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: براساس صداقت در آمار هاست که مدیران بالا دستی بر اساس آن بر نامه ریزی خواهند کرد و عدم ارائه آمار صحیح نارضایتی اجتماعی را به بار می آورد.

فرماندار رودان بیان داشت: دستگاههای اجرایی خود را با سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید همسو و همراه کنند و با جدیت و پشت کار این موضوع را به پیش ببرند.

ضرغامی تصریح کرد: همراهی با سیاست های دولت ملاک ارزیابی مدیران قرار می گیرد و در هر نقطه این همگام کمرنگ و دیده نشود قطعا برخورد با اتخاذ تصمیمات لازم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: انتظار می رود در چار چوب اجرای سیاست های دولت و برنامه های استاندار محترم همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان همکاری و همگامی را داشته باشید.

ضرغامی تاکید کرد:مدیران ادارات به جدیت پیگیر امورات شهرستان در سطح استان باشند تا بخش قابل توجه ای از حق مردم واصل شود.

فرماندار رودان خاطر نشان کرد: شورای اداری محلی برای طرح مسایل و مشکلات در راستای منافع عمومی و اهداف مردم است و مردم حضور مسئولین را در کنار خود باید لمس کنند و اگر آنها شفافیت، صداقت و باور مندی به کار را در رفتار های مسئولین ببینند تردید برای پذیرش تحلیل ها و دستاوردها وجود نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار