افزایش ساعات تربیت بدنی درسال تحصیلی آینده

کرج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت :هدف از چنین همایشی این بود که بتوانیم در خصوص موضوع افزایش ساعت تربیت بدنی که در سال تحصیلی آینده که 3 ساعت به ساعات کار تربیت بدنی اضافه می شود.

کد مطلب: ۸۲۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ساعات تربیت بدنی درسال تحصیلی آینده

مهرزاد حمیدی ، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی روسای تربیت بدنی سراسر کشور گفت :هدف از چنین همایشی این بود که بتوانیم در خصوص موضوع افزایش ساعت تربیت بدنی که در سال تحصیلی آینده که 3 ساعت به ساعات کار تربیت بدنی اضافه می شود وباید برای کمبود نیروی متخصص در این بخش برای جبران کمبودها آماده شویم .

وی تاکید کرد : تامین نیرو از طریق کلاس های ضمن خدمت تربیت بدنی برای آموزگاران ابتدایی دختر و به کار گیری و تشویق و ترغیب آنها برای کار در حوزه تربیت بدنی از جمله مهمترین اقدامات پیش رو برای تامین و بر طرف کردن کمبود معلم ورزش خواهد بود .

معاون وزیرآموزش و پرورش در ادامه بیان داشت : روسای تربیت بدنی تمامی تلاش خود را انجام دهند تا نیروی متخصص تربیت بدنی از این حوزه خارج نشوند و تمامی تلاش خود را در حفظ نیرو تربیت بدنی داشته باشند .

حمیدی افزود : با توجه به فرصت اندک پیشرو روسای تربیت بدنی کل کشور می بایست از تمامی امکانات موجود برای جذب آموزگاران به ویژه در دوره اول ابتدایی دختر تا پایان خرداد ماه و آموزش آنها برای اول مهر اقدامات لازم را برای برنامه های پیش بینی شده از سوی دفتر تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی وزارت آموزش و پرورش انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار