برگزاری نشست تخصصی کارشناسان اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز

کرج (پانا) - اولین نشست هماهنگی تخصصی کارشناسان ومسئولین بخش تعاون اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز در سالجاری با حضور مدیر کل این اداره کل صبح امروز برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی کارشناسان اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز

اولین نشست هماهنگی تخصصی کارشناسان ومسئولین بخش تعاون اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز در سالجاری با حضور خلیلی مدیر کل این اداره کل صبح امروز برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه محمد علی محمد مدیر امور تعاون اداره کل گزارشی از عملکرد کارشناسان ستادی وتابعه شهرستانی بخش تعاون در سال 96 در زمینه نظارت بر حسن اجرای قوانین ومقررات تعاونی ها ، عملکرد آموزش و برنامه های ترویجی ، مشاوره و تشکیل تعاونی، فعالیت در سامانه های بخش تعاون و پاسخ گویی به موقع به مکاتبات و شکایات حوزه تعاون ارائه داده ونقاط ضعف وقوت ادارات تابعه شهرستانی وکرج در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

خلیلی مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت بخش تعاون در اقتصاد اظهار داشت : بهره ورنمودن تعاونی ها در استان با استفاده از برنامه های آموزشی وترویجی تخصصی و نظارت بر حسن اجرای قوانین ومقررات وعملکرد تعاونیها که از مهمترین تکالیف این اداره کل در بخش تعاون می باشد در دستور کار این اداره کل در سالجاری قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر تعاونیهای وعملکرد آنان در اجرای قوانین ومقررات از مهمترین وظایف حوزه تعاون در اداره کل می باشد گفت : در بخش تعاون در فعالیتها پیوستگی وجود دارد و این بدان معناست که اداره نظارت بر تعاونیها علاوه بر وظیفه نظارت برفعالیتها و تخلفات صورت گرفته در تعاونیها ، نقش اساسی در پیشگیری از مشکلات تعاونیها دارد و با شناسایی گلوگاههای آسیب زا، انحرافات را به منظور دسته بندی و برنامه ریزی بخش تعاون معرفی می نماید و به تبع آن اداره توسعه وآموزش وترویج تعاونیها با ارائه آموزشهای عمومی وتخصصی و توانمندسازی تعاونگران زمینه ایجاد بهره وری تعاونیها و توسعه تعاونیهای موفق و تحقق اهداف توسعه ای و اقتصادی در بخش تعاون را در استان مهیا می نماید و مدیریت این بخش نیز با تنظیم روابط در این بخشها تعاونیها را به جایگاه واقعی و شایسته خود رسانده وموجبات رضایتمندی مردم از این بخش را در استان فراهم می آورد.

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز همچنین ضمن اشاره به برنامه های آموزشی موفق انجام گرفته در سال گذشته در بخش تعاون ونیز برگزاری تورهای ترویجی تعاون برای تعاونگران وکارشناسان این بخش در استان در شهرستانهای استان البرز در جهت توانمند سازی تعاونیها اظهار داشت : امید است این اداره کل در سالجاری شاهد اجرای بیش از پیش برنامه های آموزشی ونظارتی دربخش تعاون باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : کارشناسان بخش تعاون اداره کل استان باید در سالجاری بیش از پیش با پویایی وتحرک بیشتر نسبت به سیاستگذاری وتعیین هدف در جهت توسعه بخش تعاون واستفاده از ظرفیتهای این بخش در اشتغال واقتصاد استان ونیز سرعت ودقت در رسیدگی به مطالبات مردم در بخش تعاون اقدام نمایند .

خلیلی در خاتمه با ابراز خرسندی از پاسخگویی سریع و مطلوب حوزه تعاون اداره کل دررسیدگی به درخواستهای مراجعان درادارات ستادی وتابعه خبر داد و گفت : خوشبختانه بخش تعاون این اداره کل در پاسخگویی سریع به مکاتبات و درخواستهای مردم و تعاونگران دارای عملکرد مناسبی است و امید است در سالجاری این روند همچنان در این اداره کل بیش از پیش ادامه یابد.

در پایان این جلسه روسا و کارشناسان بخش تعاون درادارات اجرایی و ستادی درخصوص مسائل ومشکلات حوزه تعاون شهرستانها وستاد مطالبی را ارئه نموده که از سوی مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی راهکارهایی در این زمینه در جهت بهبود خدمات رسانی به تعاونگران و توسعه تعاونی ها ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار