پرواز بادبادک های پدربزرگ ها و نوه ها در کاشمر

کاشمر (پانا)- با همت مدیریت آموزش و پرورش کاشمر و کارشناسی مدارس غیر انتفاعی مسابقه پرواز بادبادک ها در روز سه شنبه 25 اردیبهشت در محل مجتمع ورزشی 22 بهمن برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پرواز بادبادک های پدربزرگ ها و نوه ها در کاشمر

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر در گفتگویی صمیمی با خبرنگار پانا ضمن اظهار رضایت از حضور مهمانان گفت: یکی از اهداف این مسابقه دوستی بیشتر بین نسل های مختلف است .

وی افزود: پدر بزرگ ها به لحاظ موقعیت سنی خود ممکن است تمایلی به بازی با نوه خود نداشته باشند و تنها به تذکر و نصیحت اکتفا کنند در صورتی که کودک نیاز به بازی و تفریح دارد و این بازی که پدر بزرگ ها در آن تخصص و مهارت داشته و یاد آور روزهای شاد کودکی و نوجوانی خودشان است باعث دوستی و صمیمیت بیشتر آنان می شود و پند های مشفقانه پدربزرگ ها اثر بیشتری خواهد داشت.

طاهریان آمار شرکت کنندگان را 600نفر اعلام کرد که 500 نفر آنان پیش دبستانی بودند وی از استقبال خوب مراکز پیش دبستانی تقدیر و تشکر نمود

در پایان از برترین سازندگان بادبادک با اهدا جایزه تقدیر بعمل آمد اسامی برگزیدگان عبارتند از: رها رحیمی و محمد امین مشمول از پیش دبستانی آوای دانش و زهرا واله از صبا ستاره مرادی مقدم ، شایان صفری ، ماهان شیخ عارفی ،ایلیا شاهمرادی ،هانیه اسماعیل زاده ، عارفه شیخ عارفی ، سید محمد شجاعی .

گفتنی است به کلیه شرکت کنندگان هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار