در گفت‌وگو با پانا

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر: 60 هزار نفر سال گذشته جذب جمعیت دواطلبان هلال احمر شدند

جذب داوطلبان هلال احمر افت نکرده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور می‌گوید میزان جذب داوطلبان هلال احمر افت نکرده و این رویه همچنان مانند گذشته انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۲۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر: 60 هزار نفر سال گذشته جذب جمعیت دواطلبان هلال احمر شدند

حبیب درگاهی در گفت‌وگو با پانا درخصوص اظهار نظر برخی کارشناسان و جامعه شناسان درباره افزایش میزان ناامیدی در میان جوانان و تغییر اولویت‌ها در میان آنان و تأثیری که این موضوع بر میزان جذب داوطلبان هلال احمر دارد، گفت: جوانان نیروهای توانمندی هستند که توجه به آن‌ها موجب غلبه بر بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی می‌شود و ما در سازمان داوطلبان، فرایند جذب را انجام می‌دهیم و این فرایند همچنان مثل گذشته انجام می‌شود و من افتی را در این رویه احساس نکردم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه داوطلبان سرمایه‌های واقعی جمعیت هلال‌احمر هستند، تأکید کرد: هدف هلال‌احمر این است که حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان باشد و در این بین مهم‌ترین شاخص برای نگهداری داوطلبان استفاده از آنان است و این بهترین انگیزه برای داوطلب هلال احمر خواهد بود.

وی با اشاره به آمار جذب داوطلبان در سال گذشته گفت: به طور متوسط در سال گذشته تعداد 60 هزار نفر در کشور فرم عضویت هلال احمر را پر کردند و این تعداد به جمع هلال احمر اضافه شدند. این تعداد بالای 29 سال سن دارند و افرادی که پایین‌تر از این سن را دارند توسط سازمان جوانان هلال احمر جذب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار