تکریم و معارفه و جابجایی در پست های اداری اداره کل آموزش و پرورش گلستان

گرگان(پانا)- از زحمات معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، تکریم و تجلیل به عمل آمد و چندین نیروی اداری در پست های مختلف جابجا گردیدند.

کد مطلب: ۸۲۲۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه و جابجایی در پست های اداری  اداره کل آموزش و پرورش گلستان

تغییراتی در پست های مختلف اداری اداره کل آموزش و پرورش گلستان صورت پذیرفت.

قدرت الله نظری مدیر آموزش و پرورش آق قلا، به سمت معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان منصوب و از زحمات قربان عرب احمدی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از زحمات قدسی براتی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان، تجلیل به عمل آمد. خانم براتی از این پس عهده دار پست مشاور اجرایی مدیرکل خواهد بود.

در ادامه از زحمات مسعود بیدلی نامنی در پست مشاور اجرایی مدیرکل تقدیر و وی به عنوان رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان منصوب گردید.پیش از این محمود نسرکانی عهده دار این سمت بود که به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا منصوب گردید.

همچنین محمد مهدی رضایی که در پست کارشناس مسئول شوراهای آموزش و پرورش مشغول به خدمت بود به عنوان کارشناس مسئول هماهنگی و پیگیری امور دفتر مدیرکل منصوب گردید. پیش از این علی دنکوب در این سمت مشغول به خدمت بود که به عنوان کارشناس مسئول اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش معرفی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار