استاندار البرز: بستر جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان البرز فراهم است

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: با توجه به بستری که در البرز مهیا شده پس از برجام حدود ۵۵۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جذب شده است.

کد مطلب: ۸۲۱۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: بستر جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان البرز فراهم است

محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه کیسه خون خاورمیانه که صبح دوشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مجموعه اقتصادی پیام برگزار شد با اشاره به اینکه در سال ۹۷ شاهد سومین سفر وزیر بهداشت به استان البرز هستیم که حاکی از نگاه ویژه دولت به این استان است افزود: البرز ظرفیت های کم نظیری برای در حوزه های مختلف برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به بستری که در البرز مهیا شده پس از برجام حدود ۵۵۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جذب شده است.

نجفی با بیان اینکه مجموعه پیام شرایط مناسبی برای ایجاد کارخانه تولید کیسه خون انجام داده گفت: ۱۰۵ کارگاه دارویی و تجهیزات پزشکی در استان البرز مستقر و فعال هستند.

وی افزود: ۷ هزار و ۴۸۰ نفر در بخش دارویی و تجهیزات بهداشتی استان مشغول به کار هستند، که این ظرفیت را علاوه بر اقدامات و برنامه ریزی های استانی در تعامل و همراهی موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محقق شده است.

نجفی با بیان اینکه البرز برای توسعه و حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی آمادگی لازم را دارد اضافه کرد: این استان بیشترین میزان اشتغال دارویی را در کشور دارد.

وی گفت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی نباید پشت در اتاق مدیران بمانند، چراکه البرز توان جدی و زمینه لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: البرز با سرعت بسوی پیشرفت و توسعه حرکت می کند و با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، آینده زیبا و روشنی برای این استان می بینم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار