جلسه هم اندیشی معلمان و آموزگاران تربیت بدنی سه استان در ری

شهرری(پانا)- جلسه هم اندیشی معلمان و آموزگاران تربیت بدنی شهر تهران،شهرستانهای استان تهران و استان البرز با موضوع بررسی نقاط ضعف و قوت طرح طناب زنی در مدارس با نیازهای ویژه در سالن ورزشی عبدالعظیم شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی معلمان و آموزگاران تربیت بدنی سه استان در ری

در این جلسه که با حضور نمایندگان و سرگروههای تربیت بدنی سه استان برگزار شد، حسن خدادادی رئیس انجمن طناب زنی مدارس کشور طی سخنانی به پرسش و پاسخ و نقد و بررسی طرح طناب زنی در مدارس با نیازهای خاص پرداخت.

وی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: مطالعه و اجرای این طرح از 5 سال پیش بررسی شده و کار مطالعات مبانی نظری و علمی آن صورت گرفت.

وی ادامه داد: امسال و برای اولین بار در کشور و در دنیا اجرای این طرح به صورت پایلوت در مدارس استثنائی شهر تهران، شهرستانهای استان تهران و البرز صورت گرفت و بازخورد آن بسیار مثبت اعلام شد.

خدادادی با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و معلمان تربیت بدنی گفت: با توجه به اهمیت اجرای طرح های نوین و حمایتی در مدارس خاص ضروری است که کارشناسان در وزارتخانه و ادارات کل در برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان این طرح ها تلاش مضاعف داشته باشند.

رئیس انجمن طناب زنی مدارس کشور هدف از برگزاری این طرح را توسعه مهارت های بنیادی حرکتی، ارتقای عزت نفس و خودباوری در دانش آموزان با نیازهای ویژه ، شرکت دادن آن ها در فعالیت های ورزشی دسته جمعی و ایجاد شور و نشاط در این بچه ها عنوان کرد.

خدادادی در پایان ابراز امیدواری کرد که اجرای این طرح از سال آینده به صورت همگانی و در کنار آن جشنواره های و مسابقات طناب زنی برگزار شود.

لازم به ذکر است که پس از اتمام جلسه شرکت کنندگان از انجام طناب زنی گروهی دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره بازدید به عمل آوردند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار