رئیس سازمان دانش آموزی داراب: سازمان دانش‌آموزی برطرف کننده معضلات فرهنگی است

داراب (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی داراب گفت: بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی در سازمان دانش‌آموزی مرتفع می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۱۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی داراب: سازمان دانش‌آموزی برطرف کننده معضلات فرهنگی است

حسین عطایی پیش از ظهر امروز در همایش فرزندان انقلاب، پیشتازان داراب که با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار و 600 عضو فعال، آموزش‌دیده و آماده در سازمان دانش‌آموزی داراب حضور دارند.

وی بیان کرد: 50 عضو سازمان در خبرگزاری پانا فعال بوده و در مراسم مختلف پوشش رسانه مناسبی دارند همچنین 128 مربی پیشتاز و 168 یاورمربی در این سازمان فعالیت می‌کنند.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش داراب با تأکید بر رعایت حقوق اعضای سازمان دانش‌آموزی گفت: کارگاه‌های متعددی برای مربیان، یاورمربیان و اعضای پانا برگزارشده و آموزش‌های لازم توسط مربیان خبره به آن‌ها ارائه‌شده است.

عطایی خاطرنشان کرد: برپایی اردوها با حضور مربیان، یاور مربیان و دانش آموزان در مرکز استان که اعضاء سازمان دانش‌آموزی داراب حضوری مؤثر و افتخارآفرین در این اردوها داشتند.

وی اضافه کرد: در جشنواره کشوری که به میزبانی شیراز برگزار شد دو تیم و یک نفر از داراب حائز رتبه استانی و گروه دبیرستان استعدادهای درخشان داراب مقام دوم کشور را به خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی داراب تصریح کرد: کسب این مقام‌ها نشان‌دهنده استعداد دانش‌آموزان ما است و باید به پرورش استعدادها و رسیدن به دانش آموزان به حقوقشان کمک کرد.

عطایی اظهار داشت: نهادینه کردن آموزه‌های جالب و جذاب بین همسالان یکی از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است که به‌طور نسبی تحقق‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: درگذشته جای سازمان دانش‌آموزی در تکمیل حلقه تعلیم و تربیت خالی بود که شکل‌گیری سازمان و فعالیت اعضا این خلأ را برطرف کرده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار