دانشکده علوم پزشکی نیشابور نمادی از تجلی همکاری مردم و دولت

نیشابور ( پانا )- معاون بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور نمادی از تجلی همکاری مردم و دولت است.

کد مطلب: ۸۲۱۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دانشکده علوم پزشکی نیشابور نمادی از تجلی همکاری مردم و دولت

علیرضا رئیسی در مراسم افتتاح هم زمان پروژه های بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور با تشکر از رئیس دانشکده و خیرین سلامت اذعان نمود: در دانشکده علوم پزشکی نیشابور زمینه ایی فراهم شده است که تجلی زیبایی از همکاری مردم و دولت به منصه ظهور رسیده است.

وی ادامه داد: امروز با توجه با آغاز بهره برداری از مجتمع خیرساز در منطقه محروم شهر نیشابور، یکی از روزهای زیبا و ارزشمند است.

معاون بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشکر ویژه از خانواده خیر محترم، حاج مصیب لطفی و سایر خیرین افزود: خیرین بزررگوار دل در گرو رفع مشکلات مردم دارند و در جهت رفاه و گسترش عدالت در سلامت قدم های بزرگی برداشته اند و امیدواریم شاهد تداوم این کارهای بزرگ در سراسر کشور عزیزمان باشیم.

علیرضا رئیسی با اشاره به این که در حوزه سلامت کارهای بسیار خوبی انجام شده است ادامه داد: طرح تحول سلامت از دولت یازدهم شروع شده است و هم چنان و با قدرت در دولت دوازدهم ادامه دارد.

وی با بیان این که در دولت دوازدهم بالغ بر 6250 پروژه بهداشتی و درمانی در حوزه وزارت بهداشت طراحی شده است اضافه کرد: تا هفته دولت سال جاری بیش از 3500 پروژه از پروژ های مذکور افتتاح شده و به زودی به بهره برداری می رسد.

معاون بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان خاطر نشان کرد: ویژگی اول پروژه های طرح تحول سلامت این است که در حاشیه شهر و در شهر هایی زیر 20 هزار نفر جمعیت و در سطح روستاها و مناطق محروم به بهره برداری می رسد و ویژگی دوم این است که خیرین سلامت و مردم هم گام با وزارت بهداشت و درمان در این مسیر حرکت می کنند و امید است که شاهد تداوم توسعه عدالت در سلامت در سراسر کشور عزیزمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار