مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش: ایران می تواند به کمک سمپادی ها سربلند بماند

یزد (پانا) - مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش کشور در همایش دانش آموزان عضو سمپاد که صبح امروز در مجتمع پژوهشی آیت الله خاتمی برگزار شد گفت: خیلی خوشحالم که ایران این چنین دانش آموزان خلاق و باهوشی دارد.

کد مطلب: ۸۲۱۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش: ایران می تواند به کمک سمپادی ها سربلند بماند

"فاطمه مهاجرانی " مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش کشور و سرپرست ‌مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در همایش دانش آموزان عضو سمپاد به صورت تلفنی در بین دانش آموزان ابراز ناراحتی کرد که نتوانسته در سالروز تاسیس سمپاد در میان دانش آموزان سمپادی استان یزد باشد و این قول را هم دادکه در اولین فرصت به یزد سفر کند.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش کشور و سرپرست ‌مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان با اشاره به نبوغ دانش آموزان سمپادی تاکید کرد استعداد ناب شما دانش آموزان سمپادی به سربلندی کشور عزیزمان ایران کمک میکند و هرچه این استعداد ها بیشتر باشد دغدغه بیشتری برای شما به وجود می آورد.

در این همایش که به مناسبت سالروز تاسیس سمپاد برگزار شد؛ دانش آموزان از مشگلات خود در سمپاد گفتند و از مسئولان خواستند تا این مشگلات را برای پیشرفت هرچه بهتر خود برطرف کنند و در پایان این همایش از دانش آموزان برتر سمپادی تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار