برگزاری همایش "گردشگری خلاق" در باغ گلها

اصفهان (پانا) - همایش "گردشگری خلاق" با تکیه بر میراث ناملموس اصفهان روز چهارشنبه 26 اردیبهشت در باغ گلها برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش "گردشگری خلاق" در باغ گلها

اصفهان دارای بی شمار جاذبه های گردشگری است که بسیاری از آن ها، حتی از دید ساکنین این شهر پنهان مانده است. جستجو، شناخت، زدودن غبار فراموشی از این جذابیت­های شگرف که از آن به میراث ناملموس یاد می شود رسالت فعالان عرصه گردشگری و پتانسیلی بی بدیل برای جذب گردشگر (داخلی و خارجی) و تعریف بسته های گردشگری ویژه و بدیع است.

مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا با تکیه برمیراث ناملموس اصفهان به برگزاری همایش "گردشگری خلاق" همراه با رونمایی از کتاب و نقشه گردشگری اصفهان اقدام کرده است.

این همایش ضمن توجه به پتانسیل­های معنوی اصفهان برای جذب گردشگر از زبان اساتید و نخبگان این حوزه از جمله آرش نورآقایی، دکتر ندا ترابی و ...، به بیان تجارب موفق گردشگری خلاق می پردازد.

همایش "گردشگری خلاق" از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل با مشارکت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، شرکت زمین پویان آپادانا و شرکت آوای دشتیاران برگزار می شود.

این همایش روز چهارشنبه 26 اردیبهشت از ساعت 17 در محل باغ گلها میزبان فعالان و کنشگران گردشگری اصفهان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار