معلم ورزش کردستانی مربی درجه 2 والیبال شد

سنندج (پانا) - محمد طاهر فرخ نژاد، معلم ورزش شهرستان سروآباد، با شایستگی تمام نمره قبولی مربیگری والیبال بین المللی سطح ۲ جهانی را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۲۱۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم ورزش کردستانی مربی درجه 2 والیبال شد

افشین خوش گوار معان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: محمد طاهر فرخ نژاد معلم ورزش شهرستان سروآباد و مربی کار بلد و اخلاق مدار و از زحمت کشان و دلسوزان عرصه والیبال استان کردستان در کمال شایستگی توانست کلاس را با موفقیت سپری و نمره قبولی را کسب نماید و افتخاری دیگر برای والیبال کردستان به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: کلاس مربیگری والیبال بین المللی سطح ۲ جهانی که از تاریخ 97/2/16 در استان مازندران شهرستان آمل با حضور بیش از ۳۰ نفر از مربیان بین المللی سرشناس کشور زیر نظر مدرسان آلمانی و ایرانی شروع شده بود در 97/2/21 به پایان رسید.

شایان ذکر است فرخ نژاد بعد از محمد رضا احمدی مربی بین المللی سطح ۳جهانی٬ اسطوره والیبال کشور و کردستان و مربی اسبق تیم ملی قهرمان جهان در مکزیک و جواد کاوه مربی ارزنده مردمی و کار بلد بین المللی سطح ۲ جهانی سومین مربی افتخار آمیز با دانش والیبال کردستان می باشد. فرخ نژاد، احمدی و کاوه از معلمین ورزش استان کردستان می باشند که دانش و تجربه خود را در طول سالیان متمادی در اختیار دانش آموزان این استان قرار داده اند.

ضمنا از سال۲۰۱۷ به بعد سطح ۲ به عنوان بالا ترین درجه مربیگری فدراسیون جهانی والیبال در نظر گرفته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار