مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی خبر داد:

مساعدت ۸۰ میلیون تومانی نیکوکاران ارومیه درآستانه ماه مبارک رمضان

ارومیه (پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: نیکوکاران ارومیه در آستانه ماه مبارک رمضان بیش از ۸۰میلیون تومان برای برگزاری مراسم افطاری برای نیازمندان توسط کمیته امداد، مساعدت کردند.

کد مطلب: ۸۲۱۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مساعدت ۸۰ میلیون تومانی نیکوکاران ارومیه درآستانه ماه مبارک رمضان

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی اظهار داشت: نیکوکاران ارومیه‌ای در آستانه ماه مبارک رمضان 80 تومان برای برگزاری مراسمات افطاری نیازمندان مساعدت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه مشارکت مردم برای کارهای خیر و امدادرسانی در ماه مبارک رمضان بیش از سایر ایام است، افزود: نیکوکاران با مشارکت بیشتر در طرح‌های اطعام محرومان، تکریم ایتام و دلجویی از خانواده‌های نیازمند همپای اداره کل کمیته امداد امام باشند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: بسیاری از نیکوکاران مایل هستند هزینه‌های درمانی افراد مستمند را تقبل کنند که بر این اساس طرح «شفا» راه‌اندازی شده که به موجب آن بیماران صعب‌العلاج که درمان آنها هزینه‌های سنگینی را دارد به این دسته از خیرین معرفی می‌شوند.

سهندی طرح محسنین را یکی دیگر از طرح‌های امسال کمیته امداد معرفی و خاطرنشان کرد: در این طرح حمایت خیرین معطوف به خانواده‌ها خواهد بود و نیاز خانواده‌های جامعه هدف توسط افراد نیکوکار به صورت داوطلبانه تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم خیر آذربایجان غربی همیشه و همواره یار و یاور افراد بی‌بضاعت بوده‌اند و حمایت‌های خیرین می‌تواند علاوه بر کمک‌های مردمی بسیاری از مشکلات پیش روی آنها را از بین ببرد.

سهندی یادآور شد: کمک به همنوع یکی از وظایف مهم مسلمانان است که همواره و در تمام ایام باید مدنظر همه مردم باشد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی اضافه کرد: این نهاد تمام سعی و تلاش خود را کمک به افراد زیر پوشش به کار گرفته است و مردم باید پا به پای مسئولان در این کار خیر شریک شوند و خود را از ثواب این عمل خیر بی‌بهره نگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار