دفتر موسیقی: هیچ مجوزی برای «جواد یساری» صادر نشده است

تهران (پانا) - روز گذشته (شنبه 22 اردیبهشت ماه) بود که روابط عمومی فیلم سینمایی «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی طی خبری که برای رسانه‌ها ارسال کرد، از اکران این اثر بعد از فیلم سینمایی «تگزاس» ساخته مسعود اطیابی در گروه سینمایی ماندانا خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دفتر موسیقی: هیچ مجوزی برای «جواد یساری» صادر نشده است

دفتر موسیقی اعلام کرد: موسیقی فیلم «دشمن زن» با صدای جواد یساری از دفتر موسیقی مجوز ندارد و هیچ پرونده‌ای برای دریافت مجوز آن در این دفتر ثبت نشده است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (شنبه 22 اردیبهشت ماه) بود که روابط عمومی فیلم سینمایی «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی طی خبری که برای رسانه‌ها ارسال کرد، از اکران این اثر بعد از فیلم سینمایی «تگزاس» ساخته مسعود اطیابی در گروه سینمایی ماندانا خبر داد.

«دشمن زن» که در خلاصه داستانش آمده است: «چرا هر چی دشمن زنه بعد از یه مدت تو زرد از آب در میاد و می‌شه مدافع سرسخت حقوق زنان؟» تازه‌ترین محصول موسسه پویافیلم است. امیرحسین نجف‌پور نگارش فیلمنامه‌اش را برعهده داشته است. حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی هم تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام داده‌اند و بازیگرانش سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی و... هستند.

اما آن‌چه این خبر ساده را با اخباری از این دست متفاوت کرد، پوسترش بود و عنوانی که روی آن دیده می‌شد؛ «با صدای خواننده مردمی، جواد یساری». عنوانی که موجب شد بسیاری از رسانه‌ها از تیتر «جواد یساری مجوز گرفت» یا «جواد یساری مجوز گرفت؟» یا «جواد یساری مجوز گرفت؟!» استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار