انتخاب رشته دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد از چهارشنبه آغاز می‌شود

تهران (پانا) -رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب رشته دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد از چهارشنبه آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد ، دکتر امیررضا شاهانی با اعلام این خبر افزود: انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۷ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ ادامه دارد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یادآور شد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته / محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

وی افزود: داوطلبان با مراجعه با سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org و با وارد کردن کد ملی و داوطلبان اتباع غیرایرانی با وارد کردن کد رهگیری به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته ( در پایین کارنامه سازمان سنجش درج شده است ) به عنوان رمز عبور می ­توانند وارد سامانه شده و نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام کنند.

شاهانی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام دوره های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی متعاقباً اعلام خواهد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار