معاون آموزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش: بازی ، فصل مشترک بین معلم و دانش آموز است

زنجان (پانا) - معاون آموزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در جلسه هماهنگی سیزدهمین دوره جشنواره ی کشوری روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی با رویکرد آموزشی در زنجان گفت:بازی ، فصل مشترک بین معلم و دانش آموز است.

کد مطلب: ۸۲۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش: بازی ، فصل مشترک بین معلم و دانش آموز است

مرحله اول سیزدهمین دوره جشنواره ی کشوری روش های برتر تدریس درس تربیت بدنی با رویکرد آموزشی با حضور داورین و ناطرین وزارتی در زنجان آغاز به کار کرد.

خسروی معاون آموزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در جلسه هماهنگی این جشنواره گفت : بازی ، فصل مشترک بین معلم و دانش آموز میباشد و رکن اصلی درس تربیت بدنی لذت و شادی است .

وی افزود: درآماده کردن طرح درس ، باید شادی دانش آموز، تفاوت های فردی و توجه به نیاز های آنان هدف باشد .

خسروی تصریح کرد: هدف کلی این جشنواره ،کیفیت بخشیدن به فرایند آموزش درس تربیت بدنی از طریق کشف روش های برتر وخلاقانه تدریس درس تربیت بدنی و ارائه الگوهای تدریس متناسب با ارزش های فرهنگی و تربیتی دین اسلام است.

ذبیح الله تاراسی ، معاون تربیت بدنی و سلامت استان زنجان نیز در ادامه ضمن اعلام خرسندی از میزبانی این جشنواره گفت : امروزه علاقه مندی به اصلاح و تغییر در فرایند آموزش در بین مربیان و متولیان آن روبه افزایش است.

وی تصریح کرد:به همین دلیل جستجوی بهترین ها در برنامه ها ، عملکرد و دریافت نتایج مثبت آنها در جهت ارتقای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در سرلوحه فعالیت کارشناسان و معلمان قرار دارد .

تاراسی در پایان ابراز داشت:مدیران آموزشی و معلمان خلاق ما، ایثارگرانه از خود مایه می گذارند تا امید جامعه به آموزش و پرورش مطلوب را زنده نگه دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار