مدیرکل بیمه سلامت البرز اعلام کرد: جهش در بخش تامین وتوسعه درمان استان البرز

نظرآباد (پانا) - مدیرکل بیمه سلامت البرز در دیدار با رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) نظرآباد اعلام کرد: در سال جاری تلاش ما براین استوار شده است که هزینه های درمان را کنترل ضمن اینکه کیفیت درمان را نیز حفظ کنیم.

کد مطلب: ۸۲۰۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بیمه سلامت البرز اعلام کرد: جهش در بخش تامین وتوسعه  درمان استان البرز

سعید جوانشیر مدیرکل بیمه سلامت البرز در دیدار با رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) نظرآباد اعلام کرد : در سال جاری تلاش ما براین استوار شده است که هزینه های درمان را کنترل ضمن اینکه کیفیت درمان را نیز حفظ نماییم.

مدیرکل بیمه سلامت گفت: خود را موظف می دانیم برابر سرفصل های بودجه درمان 97حرکت نموده کنترل هزینه های درمان یکی از شاخصه های اصلی سیاست ما در استان می باشد بر همین مبنا بیمارستانها و مراکز درمانی طرف قرارداد می بایست برابر سقف بودجه تعیین شده بدون اینکه خللی در کیفیت درمان پیش بیاید مدیریت هزینه نمایند.

این مقام مسئول ادامه دادند که خوشبختانه در بخش تامین و توسعه درمان در استان البرز جهش بسیار چشم گیری داشته ایم که البته این توسعه خدمات ، هزینه های بیمه ها را افزایش داده و ممکن است در این مسیر در تامین بودجه درمان موجب کاستی هایی شویم که با همدلی و همراهی دست اندرکاران این بخش جبران خواهد شد و مردم عزیز مطمئن باشند که با هیچ کم وکاستی در این حوزه روبرو نخواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار