مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان:

تفکر، تمسک، خواندن و تدبر در آیات قرآن سبب رشد و تکامل انسان می شود

کرمان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تفکر، تمسک، خواندن و تدبر در آیات قرآن سبب رشد و تکامل انسان می شود.

کد مطلب: ۸۲۰۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تفکر، تمسک، خواندن و تدبر در آیات قرآن سبب رشد و تکامل انسان می شود

احمد اسکندری نسب در سخنانی اظهار داشت: همه شما دانش آموزان که لطف و عنایت خداوند شامل حالتان شده و در این مسابقات شرکت کرده اید، پیروز هستید.

وی از قرآن کریم به عنوان بهترین منبع برای آموختن سبک زندگی یاد کرد و گفت : با عمل به مفاهیم قرآن ، همواره در مسیر سعادت پیش خواهیم رفت .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان با بیان این نکته که: تفکر، تمسک، خواندن و تدبر در آیات قرآن سبب رشد و تکامل انسان می شود، گفت: تقویت فرهنگ قرآنی، دست یابی به حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی در همه ابعاد فردی و اجتماعی، از برکات برگزاری این مسابقات است.

اسکندری نسب با ذکر این مطلب که: همه ما باید در جهت ترویج فرهنگ قرآنی تلاش کنیم، اظهار داشت: وظیفه ما تربیت دانش آموزان در مسیر فرهنگ قرآنی است.

شایان ذکر است: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر آموزش و پرورش استان کرمان به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو در محل دبیرستان پسرانه نمونه دولتی سید کمال الدین موسوی این ناحیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار