آزمون اعزام معلمان و فرهنگیان به مدارس خارج از کشوربرگزار شد

خرم آباد ( پانا ) _ آزمون اعزام فرهنگیان به خارج از کشور در دو حوزه اجرایی شهر خرم آباد با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۰۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آزمون اعزام معلمان و فرهنگیان به مدارس خارج از کشوربرگزار شد

نصرالله بازگیران در حاشیه بازدید از روند برگزاری این آزمون گفت : دستگاه تعلیم و تربیت با تمهید مقدمات لازم تلاش می کند تا زمینه حضور برترین نیروهای خود را برای تامین نیروی انسانی مدارس ایرانی خارج از کشور فراهم سازد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان ،خاطرنشان کرد اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور یکی از شیوه‌های مهم تبادل اطلاعات آموزشی، مدیریتی، اجتماعی ،فرهنگی و علوم تخصصی است که توسط دستگاه تعلیم و تربیت انجام می‌شود .


باقری رییس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی گفت : این آزمون به صورت هماهنگ در سراسر کشور از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت آغاز و در ساعت ۱۲ به پایان میرسد .

وی افزود :بر اساس شیوه نامه پست های مورد نیاز متقاضیان برای اعزام در این بخشنامه پس از قبولی در آزمون و مصاحبه ،شامل؛ آموزگار دوره ابتدایی، دبیر دوره راهنمایی و متوسطه نظری، مدیر مجتمع های آموزشی و پرورشی، مدیر آموزشگاه، مشاور، معاون اجرایی، کارشناس آموزش، امتحانات و امور پرورشی و کارشناس امور مالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار