تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج

سنندج(پانا)-با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از 120 بازنشسته و پیشکسوت فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۲۰۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج

با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج و جمعی از مسئولین، 120 معلم بازنشسته آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در آیینی به مناسبت هفته معلم در سینما بهمن سنندج تجلیل شدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در این آیین ضمن تبریک گرامیداشت هفته معلم گفت: باید از تجربیات بازنشستگان در اتاق فکر بهره گرفت.

سیدفواد حسینی بیان داشت: تربیت نسل بزرگی از اندیشمندان و فرهیختگان و پیشرفت‌های حاصل‌شده در مراتب مختلف اجتماعی مرهون تلاش معلمان است.

حسینی افزود: براین اساس امروز میزبان فرهیختگانی بودیم که شکوفایی و موفقیت های امروز ما حاصل تلاش و زحمات دیروز این عزیزان است و به همین مناسبت از این گنجینه های علم و دانش و تعلیم و تربیت قدردانی کردیم.

وی اظهار داشت: بازنشستگان فرهنگی که 30 سال طول عمر گرانبهای خود را صرف تعلیم و تربیت و آموزش علم به دیگران و ارتقای سطح علمی منطقه کرده اند نباید پس از بازنشستگی به ورطه فراموشی سپرده شوند .

حسینی با بیان اینکه همگامی، همفکری و بهره گیری از نظرات پیشکسوتان می تواند در پیشبرد همه جانبه سند تحول بنیادین بسیار راهگشا و مؤثر باشد، تصریح کرد: بازنشستگی بهانه‌ای است که یک دوره خدمت تبدیل به یک دوره جدید شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ادامه داد: متاسفانه امروز و در این مراسم 4 نفر از این همکاران در جمع ما نیستند و فوت نموده اند که با ارسال فاتحه ای روح این عزیزان را شاد می کنیم .

در ادامه مراسم در چهار مرحله از 120 نفر بازنشسته فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار