رشد قابل توجه شاخهای آموزشی در زاوه

زاوه (پانا)- آیین تجلیل از اسوه های تلاش مقاطع : متوسطه اول و دوم ،کار و دانش زاوه با حضور صابری، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، کریمی سرپرست فرمانداری و عابدی مدیر آموزش و پرورش ، معاونین و کارشناسان آموزش متوسطه در سالن اجتماعات برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۰۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
رشد قابل توجه شاخهای آموزشی در  زاوه

صابری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تبریک هفته معلم وبا اشاره به اهمیت ، جایگاه و حساسیت ویژه شغل معلمی در جامعه اسلامی و همچنی قدمت 168 ساله آموزش در کشور به تبیین و تشریح اصول چهار گانه اساسی در آموزش و پرورش پرداخت .

صابری در ادامه با اشاره به لازمه وجود انگیزه و مهارت در بین دانش آموزان افزود : امروز محیط ها و فضاهای یاددهی یاد گیری فراتر از کتب درسی هستند و تغییر و تحولی در حوزه آموزش و پرورش میسر نخواهد شد مگر با تغییرنگاه و نگرشی که در جامعه فرهنگی اتفاق بیفتد .

سرپرست فرمانداری شهرستان نیز ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم از رشد قابل توجه شاخصهای آموزشی و پرورشی بر مبنای ارزیابی صورت گرفته استان در آموزش و پرورش زاوه خبر داد و عنوان داشت: اگر قرار باشد در آموزش و پرورش شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه باشیم تنها مجرای آن معلمین ،مدیران ،مشاورین و مربیان هستند ما می توانیم با سرمایه گذاری مناسب در حوزه آموزش و پرورش شاهد پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران باشیم .

محمد حسین عابدی مدیر آموزش و پرورش زاوه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم گفت: معلم ،انسان ساز و آینده پرداز جامعه است و تجلیل از مقام معلم، در حقیقت قدرشناسی از مقام دانایی، علم و اخلاق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار