تجلیل از 270 بانوی فرهنگی سرپرست خانوار و برگزیده علمی و آموزشی استان کردستان

سنندج(پانا)-بامشارکت دفتر امورزنان استانداری کردستان همایش تجلیل از بانوان فرهنگی سرپرست خانوار و برگزیده علمی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 270 بانوی فرهنگی سرپرست خانوار و برگزیده علمی و آموزشی استان کردستان

به مناسبت هفته نکو داشت مقام معلم این همایش با حضور مشاور و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان ، مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان ، تنی چند از مسئولین استانی و شهرستان در سالن آمفی تاتر کانون مام خمینی ( ره ) سنندج برگزار و از بانوان فرهنگی سرپرست خانوار و برگزیده علمی و فرهنگی استان تجلیل شد .

مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری کردستان در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم به بانوان فرهنگی ، آموزش و پرورش را مهمترین ارگان جامعه دانست.

آژیر یکی از مشکلات حوزه بانوان را کمبود نماینده زن در مجلس و در فراکسیون مجلس دانست و گفت : در جلسه ای که اخیرا با فراکسیون زنان داشتیم قرار شده که یکی از نمایندگان خانم ، معین استان کردستان شود .

وی با اشاره به آمار آموزش و پرورش اعلام داشت در آموزش و پرورش یک میلیون نیرو داریم که پانصد هزار نفر آن خانم می باشد اما متاسفانه از این تعداد فقط 25 نفر مدیر ارشد خانم داریم .

مشاور استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات وزیر آموزش و پرورش در راستای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین ، حذف آزمون های دوره ابتدایی و مدارس سمپاد را اقدامی شجاعانه دانست .

آژیر گفت : پیشرفته ترین کشور از لحاظ آموزشی فنلاند است که دلیل پیشرفت آنها سخت افزاری نیست بلکه نرم افزاری است . دانش آموزان ما باید به سمت وسوی حرفه آموزی بروند و جهت غنی سازی آینده خود حرفه ای را آموخته و یاد دهند .

وی همچنین خطاب به والدین اظهار داشت : والدین از حریم خصوصی بچه ها مواظبت کنند تا بچه ها مسائل و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند .

در ابتدای این مراسم حیدری مشاور امور بانوان آموزش و پرورش نیز ضمن خیر مقدم و تبریک روز و هفته معلم گفت : چون توسعه انسانی از آموزش و پرورش سرچشمه می گیرد ، معلمان باید یاد بگیرند و یاد دهند که خود کفا باشند .

وی همچنین با اشاره به توانمندی های بانوان فرهنگی استان از مشاور بانوان استانداری جهت مشارکت وحمایت از طرح های توانمندسازی ودانش افزایی بانوان فرهنگی علی الخصوص زنان سرپرست خانوار درخواست مساعدت نمود.

در پایان از بانوان خود سرپرست و تلاشگر آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار