به مناسبت هفته مقام معلم

تجلیل از پیشکسوتان و معلمان نمونه فیروزه

فیروزه ( پانا)- به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، پنج شنبه 20 اردیبهشت ، آموزش و پرورش فیروزه در جمع همکاران فرهنگی خویش از پیشکسوتان و معلمان نمونه خود تجلیل نمود.

کد مطلب: ۸۲۰۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پیشکسوتان و معلمان نمونه  فیروزه

در این مراسم که با حضور امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، معاون آموزشی اداره کل و جمعی از مسوولان و معلمان فیروزه ای در محل سالن شهدای دانش آموز شهرستان فیروزه برگزار شد، از دوازده نفر پیشکسوت و بیست و هشت نفر همکار فرهنگی نمونه به رسم شایسته ای تجلیل به عمل آمد.

صابری تولایی، معاون مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از معلمان بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش معلم در جامعه اسلامی برای پرورش و تعالی انسان تاکید کرد.

حیدری، مدیر آموزش و پرورش فیروزه نیز، ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، ازپیشکسوتان فرهنگی که خدمت صادقانه ی سی ساله خود را در تربیت نسل آینده به پایان رساندند، به عنوان ذخایر گرانقدر آموزش و پرورش یاد نمود و تجلیل و تکریم آنان را افتخاری بزرگ دانست.

وی تربیت دانش آموز به عنوان یک شهروند خوب را رویکرد پیش روی این اداره قلمداد نمود و برلزوم توجه به نیازهای روانی اجتماعی دانش آموزان هم راستا با ارتقاء کیفیت آموزشی تأکید نمود.

اجرای نمایش، سرود های دانش آموزی و تجلیل و اهدای هدیه به پیشکسوتان و معلمان نمونه از برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار