با دست خالی کار کردن هنر شما معلمان است

نیشابور (پانا ) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد : با دست خالی کار کردن هنر شما معلمان است که تاکنون انجام شده است اما باید به آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان توجه بیشتری شود چراکه رشد و نمو هر جامعه در گرو توجه و شکوفایی آموزش و پرورش آن جامعه است.

کد مطلب: ۸۲۰۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
با دست خالی کار کردن هنر شما معلمان است

حسین مهرآبادی در جمع معلمان دبیرستان ابوریحان بیرونی.با تقدیر از زحمات بی منت معلمان در طول سال تحصیلی گفت: معلمین مادر عین نجابتی که دارند باید به حق و حقوقشان نیز برسند.
وی افزود: چراباید میانگین حقوق معلمان نسبت به سایر نهادها مانند بهداشت و دیگر نهادها درصد چشمگیری پایین تر باشد.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: با دست خالی کار کردن هنر شما معلمان است که تاکنون انجام شده است اما باید به آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان توجه بیشتری شود چراکه رشد و نمو هر جامعه در گرو توجه و شکوفایی آموزش و پرورش آن جامعه است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: معلمان ما در جامعه جایگاه باشکوهی دارند و فرزندان فرهنگیان همواره در رتبه های بالای علمی و فرهنگی قرار دارند و این مساله نتیجه گذشت و فداکاری شمافرهنگیان است که بزرگترین سرمایه اجتماعی به حساب می آید.
مهرآبادی گفت: نگاه های ضعیف به مجموعه آموزش و پرورش نباید در انگیزه ما اثر منفی بگذارد و ما باید همه دانش آموزان را فرزندان خودمان بدانیم و با اعمال، رفتار، پوشش زیبا و نوع نگاهمان به گونه ای برخورد کنیم که شان و تکریم این قشر پرتلاش همیشه و در همه جا حفظ شود.
وی با اشاره به گستردگی و وسعت شغل معلمی و آموزش و پرورش افزود: ماباید تکریم و احترام به معلمان را از خودمان شروع کنیم و دانش آموز در تمام لحظات با فضای احترام و تکریم مواجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار