بدعهدی آمریکا در برجام نشان از دشمنی آشکار با ملت ایران است

قم (پانا)- حجت الاسلام میرمومنی امام جمعه کهک در جمع نماز گزاران در مسجد جامع گفت: بدعهدی آمریکا در برجام هویدا بوده و این موضوع نشان از دشمنی آشکار استکبار با ملت ایران است.

کد مطلب: ۸۲۰۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بدعهدی آمریکا در برجام نشان از دشمنی آشکار با ملت ایران است

خطیب جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کهک با اشاره به سخنان اخیر ترامپ و حمله لفضی به ایران اسلامی اظهار کرد: سخنان اخیر ترامپ جز دروغ چیزی نبود و بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را برای جهانیان ثابت کرد و نشان داد که این کشور و رئیس جمهور آن به هیچ قانون بین المللی وفادار نیست.
وی ادامه داد: ترامپ در این سخنرانی بدعهدی این کشور را بر همگان آشکار و به تمام کشورهای دنیا ثابت کرد که سران این کشور پایبند به هیچ قانونی نیستند.
حجت الاسلام میر مومنی اضافه کرد: باید مسئولان کشور در مقابل یاوه گویی های آمریکا جبهه واحدی اتخاذ کنند و مانع زیاده خواهی های آنان شوند.
لازم به ذکر است سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکهک حجت السلام اسکندری مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان بود که در خصوص اتفاق های ۶اخیر در خاورمیانه و برجام گفت: امروز مهمترین مسله ی که دشمنان و امریکا و رئیس جمهور دروغگو ی امریکار را اعصبانی کرده ایستادگی و شعار مرگ بر امریکا ی ملت ایران است.

گفتنی است بعد از نماز جمعه امروز مردم شهر و بخش کهک ضمن راهپیمایی در مسیر مسجد جامع تا گلزاز شهدا شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و در پایان این راه پیمایی در قطع نامه ی ۵ بندی از امریکای بد عهد و رئیس جمور دروغ گویش اعلام انزجار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار