مشاور وزیر آموزش پرورش:

فضای مدرسه زمینه ساز رشد انسان ها است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: خیرین بازوان توانمند و سرمایه های آموزش و پرورش می باشند/آموزش و پرورش رکن اول توسعه جامعه است

یزد (پانا) – مشاور وزیر آموزش پرورش در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان یزد که با حضور خیرین مدرسه ساز و مسئولان عالی رتبه استانی برگزار شد؛ بیان داشت: فضای اجتماعی، علمی، اخلاقی، فرهنگی و پرورشی مدارس زمینه ساز رشد انسان ها است.

کد مطلب: ۸۲۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فضای مدرسه زمینه ساز رشد انسان ها است

"احمد صافی" در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان یزد بیان داشت: خداوند را شاکرم که نعمت مدرسه و تحصیل کردن در مدارس را به ما نصیب فرمودند.

وی ادامه داد: فضای اجتماعی، علمی، اخلاقی، فرهنگی و پرورشی مدارس زمینه ساز رشد انسان ها است.

صافی ضمن تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان یزد، گفت: همایش ارزشمندی که امشب در دارالعلم یزد برگزار شد حاکی از آن است که مردم یزد چقدر به مدرسه سازی و فرهنگ علم آموزی اهمیت می دهند.

وی با افتخار به پنجاهمین سفر خود به استان یزد، افزود: استان یزد، استان معلمان، دانش آموزان و دانشجویان است. معلمان کاشف و پرورش دهنده استعدادهای آینده سازان این مرز و بوم هستند و خیرین مدرسه ساز با فراهم آوردن فضای آموزشی زمینه ساز تحقق این اهداف والا می باشند.

"عباسعلی دانافر" مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولان و خیرین حاضر در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان یزد، آموزش و پرورش را رکن اول توسعه دانست و بیان داشت: پیشرفت یک جامعه مدیون توجه به آموزش و پرورش است.

وی توسعه مدارس و فضاهای آموزشی را از اولویت های آموزش و پرورش برشمرد و بیان داشت: در استان یزد نقش خیرین مدرسه ساز در رشد شاخص های آموزشی وپرورشی چشمگیر است و پیگیری های آموزش و پرورش در این تعامل نیز نقش به سزایی داشته است.

دانافر خیرین را بازوان توانمند و سرمایه های آموزش و پرورش خطاب کرد و افزود: بنده به نیابت از 240 هزار دانش آموز یزدی از خیرین نیک اندیش، وارسته و خدایی که اقدامات شما مصداق بارز باقیات الصالحات است تشکر می کنم و بدانید افتخار آفرینی دانش آموزان یزدی در سطح کشور مرهون اقدامات خیرخواهانه این عزیزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار