بازدید وزیر آموزش و پرورش از حوزه آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور فرهنگیان

تهران (پانا) - صبح امروز وزیر آموزش و پرورش از حوزه آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور فرهنگیان در شهر تهران بازدید کرد و از نزدیک مراحل اجرای این آزمون را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۸۲۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش و پرورش از حوزه آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی با حضور در دبیرستان ماندگار البرز شهر تهران، از حوزه آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور فرهنگیان بازدید کرد و در جریان نحوه برگزاری این آزمون قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در این بازدید از واحد های مختلفی که در برگزاری آزمون مشارکت دارند، دیدار کرد و با مجریان این واحدها به گفت‌وگو پرداخت و از نزدیک جریان اجرای این آزمون را مورد بررسی قرار داد.

شایان ذکر است آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور فرهنگیان در ۶۷حوزه امتحانی سراسر کشور و مراکز استان‌ها به صورت هماهنگ برگزار می شود و در این آزمون ۱۷۳۰۷دواطلب فرهنگی شرکت کردند که از این تعداد ۱۳۴۳۰مرد و۳۸۷۷دواطلب از میان فرهنگیان زن بودند. در حال حاضر مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در 58 کشور و 108 مدرسه فعالیت دارند و خدمات آموزشی و تربیتی به بیش از 13087 دانش‌آموز که شامل فرزندان کارگزاران و مأموران نظام در خارج از کشور،‌ ایرانیان مقیم و نیز دانش‌آموزان اتباع سایر کشورها که علاقمند به تحصیل در نظام آموزشی ایران هستند ارائه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار