رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت:

استقبال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری از ایجاد مراکز غیر دولتی

شهرری(پانا)- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: از آن جا که موسسات فرهنگی و هنری و آموزشگاه های غیر دولتی کمک خوبی را به ارتقای سطح فرهنگ و هنر می کنند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایجاد این مراکز غیر دولتی استقبال می کند.

کد مطلب: ۸۲۰۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری از ایجاد مراکز غیر دولتی

سید محمد موسوی گفت: 17 آموزشگاه در رشته های نمایش، هنرهای تجسمی و موسیقی، 2 کانون تبلیغاتی و 2 موسسه فرهنگی و هنری از یک سال گذشته تاکنون مجوز خود را از اداره فرهنگ و ارشاد ری دریافت و فعالیت خود را آغاز کردند.
وی در ادامه افزود: این میزان افزایش سرانه فرهنگی و هنری در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان تهران از رشد قابل توجهی برخوردار است.
موسوی با اشاره به اینکه شهرستان پهناور ری و جمعیت فراوان آن، تنها یک باب مجتمع فرهنگی و هنری دارد که نیاز اهالی فرهنگ و هنر را برطرف نمی کند، اضافه کرد: موسسات فرهنگی و هنری و نیز آموزشگاه های غیر دولتی کمک خوبی را به ارتقای سطح فرهنگ و هنر می کنند.
وی گفت: علاقمندان برای اطلاع از ایجاد موسسه فرهنگی، هنری و قرآنی، کانون فرهنگی هنری مسجد، کانون آگهی و تبلیغاتی، آموزشگاه آزاد هنری، موسسه انتشاراتی و سایر خدمات فرهنگی و هنری می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری مراجعه کنند.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار