رئیس انجمن اسلامی معلمان گلستان

انجمن اسلامی معلمان گلستان به دنبال سهم خواهی از مدیرکل نیست

گرگان(پانا)-انجمن اسلامی معلمان گلستان به دنبال سهم خواهی از مدیرکل موزش و پرورش گلستان نیست و گزینه ای را به وی معرفی نمی کند .

کد مطلب: ۸۲۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اسلامی معلمان گلستان به دنبال سهم خواهی از مدیرکل نیست

"قربان طاشی" در واکنش به خبر سهم خواهی تشکل های صنفی و سیاسی فرهنگیان بالا گرفت " اظهار کرد: مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان عضو شورای استانی مجمع فرهنگیان هستند و حضور ایشان به پیشنهاد اتحادیه و انجمن اسلامی نبوده است .

وی با بیان اینکه انجمن اسلامی معلمان به دنبال سهم خواهی از مدیرکل نیست، افزود: این تشکل صنفی فرهنگیان هیچ گزینه ای را به وی پیشنهاد نمی دهد و اعتقادبه شایسته سالاری در انتصاب مدیران و شاخص همسوی با دولت تدبیر و امید دارد .

رئیس انجمن اسلامی معلمان گلستان تصریح کرد: معتقدیم مدیرکل آموزش و پرورش استان با توجه به شناختی که نسبت به نیروها دارند، گزینه های مناسب را برای پست های مختلف برمی گزینند.

طاشی با اشاره به اطلاعیه فراخوان تجمع برخی تشکل های صنفی در هفته گرامیداشت مقام معلم، بیان کرد: انجمن اسلامی معلمان اعتقادی به ورود به اجتماعات و فراخوان ها ندارد در حالی که معتقدیم خواسته به حق فرهنگیان باید شنیده شود.

وی اذعان کرد: راه حل مشکلات آموزش و پرورش از ناعدالتی ها و تبعیض ها را در تعامل مجلس و دولت می داند.

رئیس انجمن اسلامی معلمان گلستان در خاتمه گفت: معتقدیم هرگونه اجتماعی باید با مجوز لازم از مراجع ذی صلاح صورت گیرد، احساس نیازی به اینگونه تجمعات در استان نکردیم و پیگیری صنفی معلمان را با نمایندگان مجلس، استاندار و مدیرکل پیگیری می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار