در دیدار با شورای اصلاح طلبان آبیک

استاندار قزوین: به توسعه ی منطقه ای اعتقاد دارم

قزوین (پانا) - استاندارقزوین در دیدار با شورای اصلاح طلبان شهرستان آبیک گفت: به توسعه ی منطقه ای اعتقاد دارم و در توزیع امکانات می بایست به مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه ای شود.

کد مطلب: ۸۲۰۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قزوین:  به توسعه ی منطقه ای اعتقاد دارم

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،عبدالمحمد زاهدی ظهر روز سه شنبه در دیدار با مجمع اصلاح طلبان شهرستان آبیک که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: استاندار قزوین گفت: توزیع اعتبارات به مناطق باید با توجه میزان توسعه یافتگی آنها انجام شود تا شاهد رشد متوازن همه نقاط استان باشیم.
استاندار قزوین ادامه داد: سیاست زدگی در استان و همچنین باقی ماندن مسائل از سال های گذشته موجب شده است مشکلات زیادی در حوزه های مختلف داشته باشیم.
وی افزود: آبیک مسیر ورودی به استان قزوین است و پرترددترین محور ارتباطی کشور از این شهرستان می گذرد و به توجه بیشتر مسئولان نیازمند است.
زاهدی همچنین گفت: از گذشته تاکنون نوع برنامه ریزی کشور توجه به مرکز و در مرحله بعد توجه به پیرامون است ولی امیدواریم با توجه به توسعه منطقه ای شاهد توسعه بیشتر مرکز و پیرامون استان به شکل توامان باشیم.
استاندار قزوین با بیان اینکه در تامین آب شرب و کشاورزی در سطح استان با مشکل روبرو هستیم، گفت: مخزن سد طالقان در سال جاری 100میلیون مترمکعب کاهش یافته است که نشان می دهد باید به شکل جدی تر به حل مساله کم آبی بپردازیم.
وی با اشاره به پروژه انتقال آب شرب از سد طالقان به استان قزوین،گفت: برای تسریع در انتقال خط لوله آب پیگیری های لازم را انجام داده ایم و حتی در قرارداد این پروژه نیز تغییراتی برای تسریع در آن اعمال کرده ایم.
زاهدی ادامه داد: توسعه گردشگری و بوم گردی در سطح استان و به ویژه آبیک را مد نظر داریم چون این شهرستان به دلیل نزدیکی به تهران ظرفیت خوبی در زمینه جذب گردشگران خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار