معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

ایثار شهدا ضامن امنیت و آرامش امروز ایران

بیرجند(پانا) ـ معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی و آرامش شهروندان مدیون جانفشانی و ایثار شهدا است.

کد مطلب: ۸۲۰۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ایثار شهدا ضامن امنیت و آرامش امروز ایران

علی اصغر موسوی کیا در دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان فرهنگی شهرستان بیرجند، تصریح کرد: پاسداشت خون شهدا و استقامت خانواده هایشان برای تک تک ما به ویژه مسئولان لازم و ضروری است.

وی، با اشاره به نیت پاک و ارزشمند فرزندان جان برکف ایران اسلامی برای حفظ تمامیت ارضی و حرمت ارزش های والای انقلاب و نظام اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت موفقیت های خود را مرهون خون شهدا، ایثارگران و جانبازان فرهنگیی میداند که خالصانه در میادین جهاد اکبر و جهاد اصغر در مقابله با دژخیمان مبارزه کرده و می‌ کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از جانبازان فرهنگی به عنوان الگویی بی بدیل برای دانش آموزان و ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و ادامه داد: یقینا اگر اخلاص عمل و ایثار این عزیزان نبود، این عزت و پیشرفت حاصل نمی شد.

وی با بیان این مطلب که همه ما باید در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداری از میراٍ بزرگ امام و شهدا اهتمام داشته باشیم، خاطر نشان کرد: جانبازان و ایثارگران فرهنگی سرمایه های ارزشمند نظام تعلیم و تربیت و از افتخارات عظیم اسلام، نظام و انقلاب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار