زیربنا و استخوان بندی پیشرفت و توسعه کشور ، آموزش و پرورش است

خرم آباد ( پانا ) - مدیر کل اموزش و پرورش استان لرستان گفت: بنای پیشرفت و توسعه کشور ، آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت است که این ساختار و حاصل کار فرهنگیان باید بیش از پیش در مدارس نمود پیدا کند.واین هم عزم همگانی وتلاش همه جانبه رامی طلبد.

کد مطلب: ۸۲۰۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
زیربنا و استخوان بندی پیشرفت و توسعه کشور ، آموزش و پرورش است

رضا زینی وند مقدم در مراسم بزرگداشت روز معلم در هنرستان چر خکار بروجرد درجمع فرهنگیان ومسئولین این شهرستان، یکی از مولفه های مهم قدرت امنیت ،ثروت و توسعه را علم و فناوری و دانش و دانایی دانست.

وی بابیان سخنی از مولای متقیان گفت: علم قدرت وسلطان است و هر کسی به آن دست پیدا می کند بر دیگران سیطره داشته و هر کسی از آن باز بماند دیگران بر آن مسلط می شوند، و امروز هر کشوری که این حقیقت ارزنده را درک کرده وبه آموزش وپرورش اهتمام جدی ورزیده دراوج قله پیشرفت وتوسعه قراردارد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری تعلیم و تربیت است و دستوری که معظم له درخصوص سند تحول بنیادین وسیاست های ابلاغی تحول درآموزش وپرورش فرمودند و امروز نیز این اسنادنصب العین دستگاه تعلیم وتربیت قرارگرفته واجرایی می شود و دولت تدبیروامید نیزبادرک شان ومنزلت معلمین عزیز برنامه های مدونی در همین راستا تدوین کرده وبه این امراهتمام جدی دارد.

مدیر کل اموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: استان لرستان باوجودظرفیتهای غنی منابع انسانی ،طبیعی وسابقه دیرینه تمدن وتاریخی توانمندیهای بالقوه ذی قیمتی داردوازاین نظر جزو ده استان اول کشورهست و موقعیت ممتازی درکشوردارد.

زینی وند افزود:اماعلیرغم این داشته ها ، در برخی شاخصها رتبه استان زیر رنکینگ بیست وپنجم در بین ۳۱ استان کشورهست که این شایسته مردم نجیبی که به صفت صداقت،شجاعت،غیرت، جوانمردی،شهره اندودرطول تاریخ این کشورونظام جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی ایفاکرده وحماسه هاخلق کرده اند نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار