معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش: انسجام و هماهنگی حوزه تربیت بدنی و سلامت کردستان ستودنی است

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان به همراه روسای ادارات تربیت بدنی، سلامت و تندرستی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و رئیس هیئت ورزش دانش آموزی با معاون تربیت بدنی وزیرآموزش و پرورش و مدیران کل دفاتر وزارتی دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش: انسجام و هماهنگی حوزه تربیت بدنی و سلامت کردستان ستودنی است

در این دیدار افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و همراهان با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های سه گانه استان در سال 96، دیدگاه ها و پیشنهادات متنوع خود در حوزه های مختلف را به سمع و نظر مسوولان وزارتی رساندند.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: انسجام و هماهنگی صمیمانه در مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عامل موفقیت و رشد این استان در برنامه های حوزه است.

حمیدی که در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان و رووسای ادارات سه این حوزه صحبت می کرد؛ خاطر نشان کرد: کار تیمی و تعصب حرفه ای و کاری در کلیت تربیت بدنی و سلامت کشور پیش نیاز اجرای موفق برنامه ها بوده است و چون هدف و نیت شخص نیست و خدمت رسانی به نسل آینده ملاک است، خداوند متعال در عرصه های مختلف فعالان این حوزه را هدایت و یاری کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: انسجام موجود ورزش کشور را از طریق ورزش دانش آموزی به مرز بالندگی رسانده است و خوشبختانه مجموع دیدگاه ها و قضاوت ها نسبت به عملکرد این معاونت مثبت است.

حمیدی وضعیت حاکم بر معاونت تربیت بدنی و سلامت استان کردستان را رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: در این چند سال اخیر از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود این استان در جهت تحقق اهداف برنامه های وزارتی را به خوبی استفاده شده است.

در این نشست خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت گزارشی از عملکرد حوزه های سه گانه تربیت بدنی، سلامت و مراقبت از آسیب های اجتماعی استان ارائه کرد و در بخشی از سخنانش پیشنهادات و دیدگاه های استان در رابطه و سیاست ها و اهداف وزارت در حوزه تربیت بدنی و سلامت را تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار