نایب رییس مجلس شورای اسلامی :

وظیفه معلم زنده نگه داشتن افکار انقلابی و دینی است

تهران (پانا)-همایش سپاس معلم در پاکدشت با حضورنایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه معلم زنده نگه داشتن افکار انقلابی و دینی است

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: دادن اعتماد به نفس به جامعه از کارهای ارزنده معلمین است و استقلال فرهنگی هر جامعه ای با کار معلمان مستقیما در ارتباط است و از این رو باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شخصیت بزرگ استاد مطهری تصریح کرد:شهید مطهری بر پرورش عقل و تجزیه و تحلیل تاکید فراوانی داشت و معتقد بود که معلم نباید حافظه افراد جامعه را پر کند بلکه باید قوه تعقل ، تجزیه و تحلیل افراد در جامعه را رشد دهد.

در ادامه محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد گرانقدر شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم گفت: افزایش فضای آموزشی و تربیتی ،جذب خیرین در ساخت مدارس و احداث اولین درمانگاه ویژه فرهنگیان از جمله اقدامات قابل تقدیر در منطقه است.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته با بنیاد برکت ،خاطرنشان کرد: انشاالله در آینده با ساخت فضاهای بیشتری در سطح شهرستان روبرو خواهیم شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار