اختتامیه دومین دوره پروژه ملی بازدید از مراکز تامین اجتماعی برگزار شد

اصفهان (پانا) - مراسم اختتامیه دومین دوره پروژه ملی گردشگری دانش آموزان با محوریت بازدید از مراکز تامین اجتماعی استان اصفهان با حضور مسئولین استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دومین دوره پروژه ملی بازدید از مراکز تامین اجتماعی برگزار شد

مراسم اختتامیه دومین دوره پروژه ملی گردشگری دانش آموزان با محوریت بازدید از مراکز تامین اجتماعی استان اصفهان با حضور مسئولین استان و بیش از 200 نفر از دانش آموزان در سالن اجتماعات شهید خرازی اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

در این مراسم پس از اجرای مراسم حاملان قرآن و گارد پرچم توسط پیشتازان سازمان دانش آموزی ، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ضمن تبریک هفته معلم و تقدیر و تشکر از حضور مربیان و دانش آموزان در این مراسم گزارشی از روند اجرای این طرح ارائه داد.

عباس زهیری گفت : در اجرای این طرح بیش از 2700 نفر از دانش آموزان استان در قالب 91 گروه از مراکز و شعب تامین اجتماعی سراسر استان بازدید نمودند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مسئولین سازمان دانش آموزی ، مربیان و دانش آموزان پیشتاز مناطق و نواحی سراسر استان گفت : از نظر تعداد دانش آموز و گروه بازدید کننده ، استان اصفهان رتبه اول این طرح را در کشور کسب نموده است.

زهیری در ادامه گفت : پس از ابلاغ بخشنامه سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ، جلسات هماهنگی با مسئولین سازمان تامین اجتماعی استان برگزار شد و هماهنگی های لازم جهت برگزاری این بازدیدها انجام گرفت و سپس بخشنامه ای به مناطق و نواحی استان ارسال گردید و دانش آموزان پیشتاز اکثر مناطق و نواحی استان طبق سهمیه تعیین شده در بخشنامه از مراکز و شعب تامین اجتماعی بازدید نمودند.

در ادامه این همایش مسئولین سازمان تامین اجتماعی استان از روند اجرای این طرح و برنامه های این سازمان گزارش هایی را ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار