آرزوی کوچکترین خیر مدرسه‌ساز خراسان جنوبی چیست

بیرجند (پانا ) - کوچکترین خیر مدرسه ساز خراسان جنوبی گفت: یکی از آرزوهایم ساختن مدرسه برای دانش آموزانی است که استعداد درس خواندن دارند اما فضای آموزشی مناسب ندارند.

کد مطلب: ۸۱۹۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آرزوی کوچکترین خیر مدرسه‌ساز خراسان جنوبی چیست

محمدرضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: 12 سال سن دارم و از 8 سالگی برای کمک به مدرسه‌سازی و دانش آموزان نیازمند در حد توان خودم همکاری می‌کنم.

وی که اهل شهرستان زیرکوه است با بیان اینکه مادرش در زمینه امور خیر و به ویژه مدرسه سازی اقداماتی انجام داده است، ادامه داد: وقتی در خانه اشتیاق مادرم را برای ساختن مدرسه در شهرستان زیرکوه و روستایی که مادرم در آنجا متولد و بزرگ شده است،دیدیم من نیز برای کمک به دانش‌آموزان هم سن و سال خودم و کمک به مدرسه‌سازی مشتاق شدم و خواستم در این زمینه قدمی بردارم.

مهدی‌پور با اشاره به اولین باری که به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده است بیان کرد: اولین بار در کلاس دوم دبستان با یک جفت کفش کمک کردن را آغاز کردم و حال که چندین سال از آن زمان می‌گذرد کمک‌هایم به صورت نقدی و غیرنقدی است.

کوچک‌ترین خیر مدرسه ساز خراسان جنوبی اظهار کرد: در مدت زمانی که به لطف خدا و حمایت خانواده در زمینه کمک به دانش‌آموزان نیازمند و مدرسه‌سازی فعالیت می‌کنم در درس‌هایم نیز موفق بوده‌ام و رتبه های استانی و کشوری کسب کرده‌ام که از این بابت خیلی احساس خوب و خوشایندی نسبت به کاری که انجام می‌دهم دارم.

وی با بیان اینکه می‌خواهم در آینده دندانپزشک شود، گفت: سال گذشته در جشنواره‌ای تحت عنوان سیمای محبت شرکت کردم و فیلم کوتاهی را که نشان‌دهنده کمک به دانش آموزان نیازمند بود، با همکاری دوستانم تهیه کردیم که رتبه سوم شهرستان را آورد و هدیه‌ای را که برای کسب مقام به من و دوستانم دادند، برای تهیه مواد غذایی برای دانش‌آموزان نیازمند هزینه کردیم.

مهدی پور اظهار کرد: در بین همکلاسی‌ها و فرزندان اقوام درباره برکات و فوایدی که کمک به نیازمندان و مدرسه‌سازی دارد صحبت کردم و توانستم دوستانم را برای کمک و همکاری در مدرسه‌سازی تشویق کنم.

کوچکترین خیر مدرسه‌ساز خراسان جنوبی بیان کرد: در جشنواره ریاضیات کانگورو که سال گذشته برگزار شد و شرکت کردم مقام برتر کشوری را به دست آوردم. همه موفقیت‌های خودم را ناشی از کمک به هم‌نوعان و کار بسیار بزرگ و باارزش مدرسه‌سازی می‌دانم.

وی بیان کرد:تا زمانی که بتوانم و عمر داشته باشم برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و مدرسه‌سازی همکاری خواهم کرد و یکی از آرزوهایم این است که خودم درآمد و سرمایه داشته باشم که بتوانم یک مدرسه برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند درس بخوانند اما فضای آموزشی مناسبی ندارند، درست کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار