در گفت‌وگو با پانا

خیر مدرسه ساز: برکت زندگیم را مدیون کار خیرمدرسه سازی هستم

بیرجند(پانا) ـ خیر مدرسه ساز خراسان جنوبی برکت زندگی خود را مدیون کار خیر و مدرسه سازی دانست.

کد مطلب: ۸۱۹۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
خیر مدرسه ساز: برکت زندگیم را مدیون کار خیرمدرسه سازی  هستم

زمانی خیر مدرسه‌ساز خراسان جنوبی در گفت‌وگو با پانا گفت: از سال 85فعالیت خود را درسطح نوسازی مدارس آغاز کردم و تاکنون به لطف و عنایت الهی موفق به احداث دو نمازخانه در مدارس، ایجاد یک دارالقرآن با مشارکت آموزش و پرورش و احداث یک مدرسه شش کلاسه که مراحل ساخت آن در حال اجراست و ان شاءالله تاپایان سال به اتمام می رسد، شده ام.

زمانی تاثیر کار خیر در زندگی‌اش را اینگونه بیان می‌کند: هیچ کاری برتر از مدرسه‌سازی نیست. مدرسه‌سازی عبادتی بزرگ و فرهنگی است که سال‌ها اجر آن باقی خواهد ماند. بزرگترین تاثیر این کار خیر سلامتی و آرامشم است. من در زندگی هدف داشتم که با ساخت مدرسه به آن رسیده‌ام و از زندگی‌ام راضی هستم.

وی در ادامه به افرادی که دوست دارند کاری خیر انجام دهند توصیه می کند: اشخاص در ساخت مدرسه می‌توانند حتی با کمک به تامین یک آجر شرکت کنند. البته وقتی به این سمت بیایند لذت کار را می‌چشند و در ادامه آن مصمم می شوند.

وی همچنین معتقد است: خیرین نه تنها در ساخت مدرسه حضور داشته باشند بلکه باید در جبران کمبودها هم تلاش کنند. داشتن تمامی امکانات و تجهیزات در هر مدرسه‌ای حق تمامی دانش آموزان است.

زمانی در پاسخ خبرنگار ما مبنی براینکه چرا مدرسه سازی را دردستور کار خود قرار داده است، گفت: معتقدم ریشه کنی فقر علمی و فرهنگی امروز جهادی مقدس است؛ بر همین اساس و با سرلوحه قرار دادن فرمایش مقام معظم رهبری مدرسه‌سازی را به عنوان یک حرکت مقدس فرهنگی در دستور کارم قرار دادم. به حمد الهی جریان خیرین مدرسه‌ساز که من هم عضو کوچکی از آن هستم خروشان‌تر از پیش مسیر سیراب کردن هر نقطه دور و نزدیکی از خاک مطهر ایران اسلامی را می‌پیماید تا دیگر هیج کجا ما با بی‌سوادی که ریشه بسیاری از عفب‌ماندگی‌هاست، مواجه نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار