نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

دستیابی به رشد وتوسعه کشور درراستای توجه ویژه به آموزش و پرورش میسرمیباشد

اسلامشهر (پانا)-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای داشته باشیم، می‌توانیم همه مسیرهای رشد و توسعه کشور را به دست آوریم.

کد مطلب: ۸۱۹۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دستیابی به رشد وتوسعه کشور درراستای توجه ویژه به آموزش و پرورش میسرمیباشد

فریده اولادقباد در آیین تجلیل از معلمان نمونه و برتر آموزش و پرورش اسلامشهر اظهارداشت :در برنامه ششم توسعه که دولت به مجلس ارائه کرده بود، تنها یک بند درباره آموزش و پرورش بود که با همکاری و تلاش‌های شبانه‌روزی نمایندگان، 25 بند دیگر به آن افزوده شدو یکی از آنها اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی تاکید داریم که نظام رتبه‌بندی معلمان هرچه سریع‌تر عملیاتی و به اجرا درآید و علاوه بر آن سند نظام تحول بنیادین آموزش و پرورش که هدف اصلی حیات طیبه بود،نیز به طور کامل اجرا گردد.

اولادقباد افزود: در بودجه سال 96 سهم آموزش و پرورش قریب به 36 هزار میلیارد ریال اختصاص داده شده بود که بین 6 تا 9 میلیارد تومان کسری بودجه وجود داشت، البته در بودجه سال 97 سهم آموزش و پرورش مبلغ 42 میلیارد تومان تعیین شده که امیدواریم با تخصیص کامل آن در سال جاری کسری وجود نداشته باشد.

وی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به پاسداشت خدمت صادقانه معلمین است که در حال توسعه میباشدواین همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس میباشد که شهدا برای حفظ نظام ایثار و از خود گذشتگی کردند و به شهادت رسیدند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: زمانی آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر جوانان در جامعه کاهش می‌یابد که معلمان خوب فعالیت کنند و وظیفه و رسالتی را که دارند را عالی انجام دهند.

اولاد قباد خاطرنشان کرد: در فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی مبلغ 230 میلیارد تومان اعتبار برای بیمه زنان خانه‌دار و سرپرست خانواده مصوب شده که در جهت کاهش مشکلات و آسیب‌های بانوان، به‌زودی پرداخت تسهیلات لازم، عملیات اجرایی آن به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدارس از پرداخت هزینه‌های آب، برق، گاز، مصرفی به شرط رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف معاف میشوند.

اولادقباد خاطرنشان کرد: امید است در افق چشم‌انداز 20 ساله کشور بتوانیم به آن جایگاهی برسیم که آموزش و پرورش و مسائل فرهنگیان به عنوان اولویت و دغدغه نخست جامعه و همه مسئولان باشد.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار