سعیدی، نماینده مجلس: جامعه‌ای که به دنبال توسعه پایدار و حفظ محیط زیست است باید به ارزشهای والای معلم نیزتوجه کند

اسلامشهر(پانا)-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمین نباید دغدغه مالی و ذهنی داشته باشند، تابتوانندباتمام وجود به تربیت فرزندان بپردازند.

کد مطلب: ۸۱۹۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سعیدی، نماینده مجلس: جامعه‌ای که به دنبال توسعه پایدار و حفظ محیط زیست است باید به ارزشهای والای معلم  نیزتوجه کند

فاطمه سعیدی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برتر شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در بودجه سال 97 پاداش بازنشستگان فرهنگی دیده شده و اجرایی شدن آن به وزیر آموزش و پرورش و تیم مالی وی مربوط می‌شود که امیدواریم در روند پرداخت این مطالبات تسریع شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش والای معلم در تعلیم و تربیت آینده‌سازان این سرزمین تأکید کرد: نقش معلم در جامعه‌ای که به دنبال توسعه پایدار و حفظ محیط زیست است، ازارزش والایی برخوردار است.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد اتفاق خوبی در جامعه اسلامی بیفتد، باید در کلاس درس معلم باشد، معلمی که دغدغه مالی و ذهنی را نداشته باشد ،با تمام وجود به تربیت فرزندان می‌پردازد.

سعیدی به تشریح وضعیت آموزش و پرورش در کشور فنلاند به عنوان موفق‌ترین نظام آموزش و پرورش در جهان پرداخت و افزود : در کشور فنلاند در 6 سال نخست تحصیل هیچ آزمون و امتحان عملی از دانش‌آموزان گرفته نمی‌شود و دانش‌آموزان با کسب مهارت‌های زندگی بیشترین وقت خود را در خارج از کلاس و در طبیعت سپری می‌کنند.

وی تاکید کرد: متأسفانه در کشور ما اصل را فراموش کرده‌اند و به فرعیات می‌پردازیم، مهارت‌های زندگی در مدارس ما آموزش داده نمی‌شود و دانش‌آموزان پس از اخذ مدرک دیپلم توان انجام کارهای اجتماعی را ندارند.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار