عملکرد بانک‌ها در حوزه مالی باید بررسی شود

سمنان (پانا) - معاون استاندار سمنان گفت: تسریع در روند بررسی پرونده‌ها در دستور کار قرار گیرد و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز در راستای تحقق تعهدات خود به‌سرعت اقدام کنند.

کد مطلب: ۸۱۹۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد بانک‌ها در حوزه مالی باید بررسی شود

حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه مسائل اقتصادی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی به‌ سرعت رفع می‌شود، گفت: در این راستا ما موظف هستیم نسبت به رفع مشکلات موجود در مسیر سرمایه‌گذاری، اقدامات مؤثر را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: مدیران باید نگاه مثبتی به سرمایه‌گذاران داشته باشند و توفیقات و پیشرفت‌های اقتصادی به دست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رقم می‌خورد. سیاست‌های اقتصادی کشور به‌گونه‌ای است که تولیدکنندگان همواره دارای مشکلاتی هستند که مدیران اقتصادی باید واحدهای تولیدی را به‌صورت مستمر پایش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه بررسی مشکلات به‌صورت میدانی نقش مؤثری در تسریع رفع آن‌ها دارد، تصریح کرد: عملکرد بانک‌ها در حوزه مالی باید بررسی شده و تسریع در روند بررسی پرونده‌ها در دستور کار قرار گیرد. سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز در راستای تحقق تعهدات خود به‌سرعت اقدام کنند.

عسگری، با اشاره به اینکه طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند، عنوان کرد: اختیارات مدیران استانی باید افزایش یابد تا بتوانیم روند اجرای مصوبات کارگروه‌های تسهیلات رونق تولید و اقتصادی استان را تسریع بخشیم و با کاهش محدودیت‌ها مشکلات را در مسیر سرمایه‌گذاری رفع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار