واکنش اعضای شورای شهر تهران به برنامه اولین نامزد تصدی شهرداری

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران پس از استماع سخنان حجت الله میرزائی، یکی از نامزدهای تصدی پست شهرداری تهران، نسبت به برنامه های او واکنش نشان دادند.

کد مطلب: ۸۱۹۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
واکنش اعضای شورای شهر تهران به برنامه اولین نامزد تصدی شهرداری

مرتضی الویری پس از استماع برنامه اولین کاندیدای پست شهرداری تهران در شصتمین جلسه شورا گفت: یکی از معضلات جدی شهرداری تهران بحث نیروی انسانی است. طبق اطلاعاتی که داریم به ازای هر باکس شهرداری ۴.۳ نفر نیرو وجود دارد به عبارتی با بیش از ۴ برابر نیروی مورد نیاز در شهرداری مواجه هستیم .

وی ادامه داد: با توجه نیروی انسانی به کار گرفته شده که حجم زیادی از منابع شهرداری به جای اینکه صرف ساخت و ساز های مورد نیاز شهر بشود صرف حقوق کارمندان می شود برنامه‌تان چیست؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در ادامه اظهار داشت: آیا در زمینه برون سپاری و سبک سازی و مشارکت هم برنامه ای دارید؟

مرتضی الویری ادامه داد: در خصوص مدیریت فعلی شهرداری بفرمایید نگرش شما در مورد این مدیران موجود چیست؟ و تعامل شما با مراجع و مراکزی که می تواند در عملکرد شما تاثیر بگذارد نظیر دولت و مجلس چگونه خواهد بود؟

علی اعطا سخنگوی اسلامی شهر تهران پس از استماع حجت الله میرزایی، کاندیدای شهرداری تهران گفت: برنامه ای که ارایه شد ناشی از دید مناسب بود که تجربه این هشت ماه حضور در شهرداری هم به تدوین این برنامه کمک کرده است.

وی در ادامه گفت: در تهران سند توسعه ای وجود دارد که با توجه به موارد و مسایل تصویب شده است. نسبتی بین برنامه های شما و سند توسعه تهران وجود نداشت.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیان مسئله و آسیب شناسی خوبی درباره تخلفات ساختمانی در این برنامه انجام شده است. اما در نهایت متوجه نشدیم به طور مشخص راه حل عملیاتی برای اصلاح این موضوع چیست؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار