‍ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: 

دانش آموزان خوزستانی بر بام کشتی فرنگی دانش آموزی جهان

اهواز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از قهرمانی تیم دانش آموزی کشتی فرنگی خوزستان در رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی جهان در مراکش خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان خوزستانی بر بام کشتی فرنگی دانش آموزی جهان

محمد تقی زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از برگزاری نوبت صبح رقابت‌های رشته کشتی فرنگی دانش‌آموزان جهان در کشور مراکش، کشتی‌گیران تیم دانش‌آموزی فرنگی استان خوزستان، نماینده اعزامی کشورمان در ٧ وزن به فینال راه یافتند.

وی با بیان اینکه تاکنون دانش آموزان خوزستانی موفق به کسب ۵ مدال زرین طلا و ۳ نقره شده اند، عنوان کرد: در این رقابت‌ها به ترتیب در اوزان ۴۵ کیلوگرم و ۵۱ کیلوگرم علیرضا حاجیوند و امیر عبدی موفق به کسب مدال طلا شدند. همچنین میلاد رضانژاد در وزن ۶۱ کیلوگرم و علیرضا مرادی در وزن ۸۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال زرین طلا شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به کسب ۳ مدال نقره توسط دانش آموزان فرنگی کار خوزستانی، گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم علی اسکو و در وزن 110 کیلوگرم نیز سعید حسن‌ پور و همچنین در وزن 92 کیلوگرم نیز حسن قربانی گردن آویز نقره را از آن خود کردند.تقی زاده همچنین افزود: در وزن 65 کیلوگرم مرتضی عیسی‌پور توانست مقام پنجم این دوره از رقابت ها را به دست آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان این دانش آموزان، اظهار کرد: دانش آموزان خوزستانی همواره شایستگی خود را در حوزه ورزش قهرمانی در سطح کشور و جهان نشان داده اند. کسب این موفقیت بزرگ در میدان ورزش جهانی خود گواهی بر این مدعاست‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار