نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی :

دیداربا خانواده شهدایادآوری خاطره دوران دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا است

اسلامشهر (پانا)-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک وظیفه میباشد و حداقل کاری است که باید همه مسئولان کشور انجام دهند.

کد مطلب: ۸۱۹۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دیداربا خانواده شهدایادآوری خاطره دوران دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا است

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به همراه همتی معاون اداری مالی فرماندار،سجاد برنجی بخشدار مرکزی و شاهین عسگریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلامشهربا حضور در منزل شهید عباداله افشاری با همسر شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار ذوالقدر با تاکید بر اینکه باید قدردان خون شهدا و رشادت ها و ایثارگری های جانبازان، آزادگان و ایثارگران باشیم اظهار داشت: امنیت امروزما مرهون ایثارگری های همسران شما می‌باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک وظیفه میباشد و حداقل کاری است که باید همه مسئولان کشور انجام دهند، اما این دیدارها برای ما نیز به نوعی یاد آوری خاطره دوران دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا است.
شایان ذکر است ، شهید عبدالله افشاری درسال ۱۳۲۱ دیده به جهان گشود و در استخدام کارخانه ارج بودکه به جبهه اعزام و در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ۱۳۶۱ توسط دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت رسید.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار